Mercedes Vision Van kontseptauto 2016. aasta septembris toimunud kommertssõidukite näitusel. Foto: /Scanpix/AFP PHOTO / dpa / Julian Stratenschulte
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Musk vihjas Tesla võimalikule huvile Mercedese elektrikaubiku osas
Teslal võib olla huvi teha koostööd Daimleriga Mercedes-Benzi kaubiku elektrimootoriga versiooni juures, vihjas Elon Musk Twitteris, vahendab Reuters.
„Võime olla huvitatud töötada koos Daimler/Mercedesega Sprinteri elektriversiooni osas. See on suurepärane kaubik. Me uurime seda asja,“ sõnas Elon Musk Twitteris, vastates ühe Twitteri kasutaja küsimusele, kes uuris Muskilt elektriliste kaubikute kohta.
Daimlerile kuuluva Mercedes-Benzi uus Sprinteri kaubik tuli välja käesoleva aasta veebruaris ning Mercedes plaanib pakkuda selle elektrilist versiooni järgmisest aastast.
Daimler ei vastanud Reutersi küsimusele selles osas, kas firma on avatud koostööks Teslaga. Daimleri pressiesindaja ütles vaid, et nad tunnevad heameelt Muski huvist kaubiku vastu.
Daimler müüs oma viimase 4%-lise osaluse Teslas 2014. aasta oktoobris, saades ligi 10%-lisest osalusest Teslas kokku 780 miljonit dollarit kasumit. Toona tõi Daimler müügi põhjusena välja asjaolu, et nad soovivad keskenduda enda elektriautode tootmisele ning soovivad Tesla aktsiast kasumi välja võtta. Samas ütlesid Daimleri esindajad toona, et jätkavad Teslaga „partnerlust ja koostööd,“ mis küll 2016. aastal lõpetati.
Viimati kommenteeris Daimleri tegevjuht Dieter Zetsche 29. oktoobril Poola ajalehele Rzeczpospolita antud intervjuus, et ta ei välista Teslaga koostööd tulevikus, kuigi ütles ka seda, et ta eelistab, et need kaks firmat jätkavad konkurentidena. „See oleks autotööstusele hea,“ ütles Zetsche intervjuus.
Tesla aktsia on täna 1% võrra plussis, kaubeldes 356 dollari juures. Seejuures on Tesla aktsia hind 2014. aasta oktoobri lõpust tõusnud 49%.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.