Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
USA tänupühaaegne veebikaubanduse maht kasvas aastaga 28,6%
Amazoni logisti- ja jaotuskakeskus Saksamaal. Foto: EPA/FRIEDEMANN VOGEL/Scanpix
22. novembril toimunud tänupühal jõudsid Ameerika Ühendriikides inimesed peale perega kokkusaamise ka internetis rekordilises mahus oste sooritada. Adobe Analyticsi poolt kogutud andmete põhjal sooritasid inimesed tänupühade õhtu kella viieks veebis 1,75 miljardi dollari ulatuses oste, mida on 28,6% rohkem kui eelmisel aastal samal ajal, vahendab Marketwatch.
Arvuliselt osteti telefonide kaudu rohkem kaupu, kui arvutitest. Nii oli nutitelefonide kaudu veebis tehtud ostude 54,4%, samal ajal kui arvutite kaudu tehti 36,5% ostudest ning tahvelarvutite kaudu 9,1% ostudest. Arvutite osakaal oli eelmisel aastal olnud veel 44,3%.
Samal ajal käibe poolest oli arvutitel siiski ülekaal, sest nende kaudu tehti 52,8% veebiostude käibest. Adobe tõi oma teates välja, et nutitelefonide kaudu tehtud tellimused kinnitasid nende varasemat prognoosi, et telefonid hakkavad domineerima arvutite üle, mis puudutab internetikaubandust.