Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Apranga kasvatas veebruaris müüki
Apranga pood Kristiine keskuses.Foto: Andres Haabu
Leedu rõivatootja Apranga müük kerkis 2019. aasta veebruaris 15,2 miljoni euroni, mis on mulluse veebruariga võrreldes 18% tõus.
Perioodil jaanuari algusest veebruari lõpuni oli aastaseks tõusuks 4,8%. Perioodi suurim (11,4%) kasv tuli Leedust, Lätis kasvas müük 6,7%, kuid Eestis langes 0,3%.
Suurem müük saavutati 2,4% väiksemal müügipinnal kui aasta tagasi. Hetkel on Apranga Grupil 181 poodi.
28. veebruaril avaldatud majandusaasta aruande järgi
kasvas Apranga mullune käive 2,5%, samas vähenes kasumlikkus.
2019. aastal sihib Apranga 242,6 miljoni eurost käivet, mis oleks mullusega võrreldes 7% kasv. Sel aastal on plaanis renoveerida või avada 35–40 poodi, investeeringu suurus on kasumiaruande järgi 12–15 miljonit eurot.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.