Kaspar Allik • 1. märts 2019 kell 8:19

Apranga kasvatas veebruaris müüki

Apranga pood Kristiine keskuses.  Foto: Andres Haabu

Leedu rõivatootja Apranga müük kerkis 2019. aasta veebruaris 15,2 miljoni euroni, mis on mulluse veebruariga võrreldes 18% tõus.

Perioodil jaanuari algusest veebruari lõpuni oli aastaseks tõusuks 4,8%. Perioodi suurim (11,4%) kasv tuli Leedust, Lätis kasvas müük 6,7%, kuid Eestis langes 0,3%.

Suurem müük saavutati 2,4% väiksemal müügipinnal kui aasta tagasi. Hetkel on Apranga Grupil 181 poodi.

28. veebruaril avaldatud majandusaasta aruande järgi kasvas Apranga mullune käive 2,5%, samas vähenes kasumlikkus.

2019. aastal sihib Apranga 242,6 miljoni eurost käivet, mis oleks mullusega võrreldes 7% kasv. Sel aastal on plaanis renoveerida või avada 35–40 poodi, investeeringu suurus on kasumiaruande järgi 12–15 miljonit eurot.

Hetkel kuum