Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas Euroopa luksuskaupadega portfell kasvama panna
Hästi juhitud luksustoodete brändid võivad olla heaks investeeringuks. LVMH on Euroopa ettevõte, millel on tugevad brändid, asjatundlik juhtkond, kõrged marginaalid ja mis kõige olulisem – kasvulootus Aasias.
LVMH müüginumbreid vaadates jääb mulje, et majanduskasvuhirmud loputatakse alla Moet Chandoniga. Foto: AFP/Scanpix
Tänavu on LHVM teinud harukordse tähelennu – aktsia on tõusnud juba 24%. Samas pole analüütikud lootust kaotanud – suhtarvude poolest pole ettevõte sugugi kõige kallim ning kasvulootust nähakse ka hoolimata Hiinat pitsitavast kaubandussõjast.