• OMX Baltic0,44%265,87
  • OMX Riga−1,01%875,85
  • OMX Tallinn0,11%1 689,26
  • OMX Vilnius0,53%1 020,87
  • S&P 5000,9%5 751,07
  • DOW 300,81%42 352,75
  • Nasdaq 1,22%18 137,85
  • FTSE 100−0,02%8 280,63
  • Nikkei 2250,22%38 635,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105
  • OMX Baltic0,44%265,87
  • OMX Riga−1,01%875,85
  • OMX Tallinn0,11%1 689,26
  • OMX Vilnius0,53%1 020,87
  • S&P 5000,9%5 751,07
  • DOW 300,81%42 352,75
  • Nasdaq 1,22%18 137,85
  • FTSE 100−0,02%8 280,63
  • Nikkei 2250,22%38 635,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105
  • 22.03.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Euroopa luksuskaupadega portfell kasvama panna

Hästi juhitud luksustoodete brändid võivad olla heaks investeeringuks. LVMH on Euroopa ettevõte, millel on tugevad brändid, asjatundlik juhtkond, kõrged marginaalid ja mis kõige olulisem – kasvulootus Aasias.
LVMH müüginumbreid vaadates jääb mulje, et majanduskasvuhirmud loputatakse alla Moet Chandoniga.
  • LVMH müüginumbreid vaadates jääb mulje, et majanduskasvuhirmud loputatakse alla Moet Chandoniga. Foto: AFP/Scanpix
Tänavu on LHVM teinud harukordse tähelennu – aktsia on tõusnud juba 24%. Samas pole analüütikud lootust kaotanud – suhtarvude poolest pole ettevõte sugugi kõige kallim ning kasvulootust nähakse ka hoolimata Hiinat pitsitavast kaubandussõjast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele