Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Investor Toomas: oleks tahtnud autodesse investeerida, aga...
Olen kaalunud korduvalt raha panemist suurte Saksa autotootjate aktsiatesse. Nüüd aga tundub, et mõistlikum on kaardimängijate keelt kasutades mitte panust teha, vaid öelda hoopis "pass".
Töötaja BMW Mini tehases. Autotööstusel on veel tükk tööd teha enne, kui need aktsiad muutuvad minu jaoks atraktiivseks.Foto: Reuters/Scanpix
Passimise mõtte pani mulle pähe septembri lõpus saabunud BMW kasumihoiatus. BMW on kolmikust see, kes on saanud diisliskandaalis kõige vähem nüpeldada. Peaaegu et polegi. Sel suvel saadi esimesed triibulised, kutsudes tagasi 8700 autot. See on aga köömes võrreldes rivaalidega – ainuüksi Daimleri tänavusuvine tagasikutsumine oli kaks suurusjärku suurem.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.