Telereklaami tegemisel usalda proffe

Reklaamiagentuuri Utopia loovjuht Alvar Jaakson soovitab telereklaami kasuks otsustada neil, kellel on väga lai sihtgrupp.  Foto: Andras Kralla
23 oktoober 2016
Jaga lugu:
Kasulik
Ainult tellijale

Telereklaam jõuab korraga paljude sihtgruppideni ja kuna see on tõhus, ent ka kallis, tasuks tegemisse kaasata spetsialistid, mitte kippuda võtteplatsil ise kaamerat haarama.

“Mitte asjata ei kutsuta telereklaami turunduse tuumapommiks,” ütleb auhinnatud reklaamiagentuuri Utopia loovjuht Alvar Jaakson. Telereklaam on küll kulukas, ent jõuab ka väga laia auditooriumini, mistõttu on see Jaaksoni sõnul heas mõttes demokraatlik meedia, sest sõnumi saavad kätte kõik – vanusest, sissetulekust ja muust taustast sõltumata. Seetõttu soovitab ta telereklaami kaaluda neil ettevõtjail, kelle sihtgrupp asub üle maa.

Telereklaami kasuks otsustades tasub kaasata võimalusel kogenud tegijaid, soovitab Jaakson. “Muidu on tulemus enamasti halb. Teles on vigade tegemine ka eriti kallis lõbu, sest parandada on väga kulukas,” sõnab ta.

Jaakson soovitab valida agentuuri, kelle tööd päriselt meeldivad. “Ka tasub mängida lahtiste kaartidega ning oma soovidest ja võimalustest avatult kõnelda. Nii saab leida sobiva võimaluse, teles on tootmisvariante palju,” sõnab ta. Tellijal soovitab ta kuulata ja usaldada professionaalseid tegijaid ning mitte kippuda võtteplatsil ohje haarama.

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt