Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Telereklaami tegemisel usalda proffe
Telereklaam jõuab korraga paljude sihtgruppideni ja kuna see on tõhus, ent ka kallis, tasuks tegemisse kaasata spetsialistid, mitte kippuda võtteplatsil ise kaamerat haarama.
“Mitte asjata ei kutsuta telereklaami turunduse tuumapommiks,” ütleb auhinnatud reklaamiagentuuri Utopia loovjuht Alvar Jaakson. Telereklaam on küll kulukas, ent jõuab ka väga laia auditooriumini, mistõttu on see Jaaksoni sõnul heas mõttes demokraatlik meedia, sest sõnumi saavad kätte kõik – vanusest, sissetulekust ja muust taustast sõltumata. Seetõttu soovitab ta telereklaami kaaluda neil ettevõtjail, kelle sihtgrupp asub üle maa.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.