11 soovitust, kuidas oma loomingut eksportida

Tallinn Dollsi juht Mari Martin.  Foto: Raul Mee
Signe Sillasoo • 16. jaanuar 2017
Jaga lugu:
Kasulik
Ainult tellijale

Paljud loomevaldkonna ettevõtted näevad siinse turu väiksuse tõttu võimalust ekspordis. Rahvusvaheline turg on aga kõike muud kui abiprojekt nõrkadele ja õnnetutele, sõnas kodumaise rõivabrändi Tallinn Dolls juht Mari Martin, mistõttu on vaja põhjalikku eeltööd ja head stardipositsiooni.

Ekspordiga alustamine aitas jala suure reklaamitööstuse ukse vahele saada filmitootjal Nafta Films, rääkis EASi loomemajanduse programmijuht Katre Purga. Ettevõttel oli võimalik EASi loomemajanduse eksporditoetuse abil end Saksamaal tutvustada ja turundada, mis lõppes Mercedes-Benzile reklaamklipi tootmisega. “Reklaamklipp filmiti Eesti produktsiooni ja meeskonnaga Lapimaal, kuhu oli kaasatud ka Lydia Rahula poistekoor. Ainuüksi selle projekti alguse tehinguga toodi Eestisse kümnekordne toetuse summa,“ märkis Purga.

Seda artiklit näevad Äripäeva tellijad.
Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
Telli Äripäev

Äripäeva tellijal on ligipääs:
Äripäeva raadio­saadetele
kõigile artiklitele ja TOPidele
investor Toomase nõuannetele
Äripäeva Infopanga hõbepaketile
Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas