Miks paljud uued tegijad restoraniäris põruvad?

Restorani Baltasar omaniku Sergei Trunovi sõnul ei ole restoraniäri pelk raha tootmine, vaid elustiil. "Kui võtta seda hobina, siis lähevadki kohad “põlema”, kuna ei panustata piisavalt aega ja vaeva."  Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees / Scanpix
Jaga lugu:
Kasulik
Ainult tellijale

Toitlustusäris peab arvestama, et läbi lüüa pole sugugi lihtne, ütles restorani Rucola peakokk Üllar Kuhi. Restorani alustamine vajab hoolikat planeerimist ning häid teenindajaid pole kuskilt võtta.

Tihti lähevad uustulnukad orki sellega, et ei mõtle asju lõpuni läbi. Lennatakse suure hurraaga ideid teostama, kuid unustatakse ära planeerimine.

“Läbi tuleb mõelda detailid köögitehnikast kuni salvrätikuteni, pisiasjad on need, mis omavad tähtsust. Igapäevaste ülesannete hulka kuulub ka tooraine tellimine. Tarnijaid tuleb valida, sest hinna ja kvaliteedi suhe võib olla kõikuv. Madal hind ei tähenda alati head kvaliteeti ning nende vahel tuleb leida tasakaal,” tõi Kuhi näiteid

Sergei Trunov on restoranis Baltasar töötanud 17 aastat ja praeguseks on temast saanud ka koha omanik. Kui päris nullist restorani alustada, siis peaks tema soovitusel kõrval olema vähemalt kümneaastase kogemusega inimene.

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt