"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski, Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ja Luminori brändi ja Baltikumi turundusjuht Silja Aav, kellega tuleb juttu digiturunduse väljakutsetest.
Saates tuleb juttu ka e-poe olulisusest digiturunduses, omakanalitest ja influenceritest ning sellest, kuidas digikanalid mõjutavad brändi.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow ...
Seekordses "Nimed müügitahvlil" saates vestlevad Silver Rooger ja Andres Kiviselg Dominate Salesist sellest, mida teha siis, kui kõik on justkui tehtud? Või on tunne, et midagi nagu ei klapi ja on puudu ning enam pole seda särtsu ja tahet, et edasi liikuda.
Saate käigus keskendutakse kolmele põhilisele teemale:
• Kuidas hoida enda sees "tuld põlemas"?
• Mis ...
"Eetris on turundusuudised" saade keskendub seekord tööandja brändingule ja värbamisturundusele. Sellel teemal arutlevad saates digitaalse värbamisagentuuri Level Up turundusjuht Kristian Eding ja LHV personalijuht Liisa Põldma.
Saates tuleb juttu sellest, kui suur töö on tööandja brändingu ülesehitamine ning kes sellega peaks ettevõttes tegelema. Kuidas ettevõte ...
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas LeverUp äriarendusjuht Märt Jõesaar, kellega tuleb juttu klienditeekonna automatiseerimisest ning kliendisuhtluse kõrgemale tasemele viimisest.
Saates tuleb juttu ka klientide hulgast, testimisest ning AI’st, personaliseerimisest ning turunduskanalite haldamisest.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Dominate Sales juhtimiskonsultandid Silver Rooger ja Andres Kiviselg võtavad seekordses saates ette ühe keerulise päriselus juhtunud müügikohtumise ja analüüsivad selle üksipulgi läbi.
Saate ja analüüsi käigus saab kuulaja teada:
a) Kuidas juhtida ühte keerulist müügikohtumist, kus on palju osalejaid?
b) Mida teha olukorras, kus Sinu kontaktisik ei ...
"Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu influencer turunduse väljakutsetest ja telgitagustest. Saates on külas Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula ja blogi „a mida Henry teeb?“ eestvedaja Henry Jakobson.
Juttu tuleb ka influencer turunduse trendidest, tulemuste mõõtmisest kui ka erinevatest koostöövormidest. Saates saab vastused ka küsimustele: mis on hea ...
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Lavii turundusstrateeg Henri Palmar, kellega tuleb juttu Google Analytics 4, Tag Managerist, Data Studiost ning sellest, kuidas need enda jaoks tööle panna.
Saates tuleb ka juttu digikanalis toimuvate tegevuste mõõtmise seadistamisest ning sellest, mida raportitest täpselt vaadata. Kuulajad saavad saates ka mõned tööriistad, mida kohe ...
Milline on kõige tähtsam kõne müügis? Tegelikult on neid 2!
Silver Rooger ja Andres Kiviselg Dominate Salesist jõuavad saate arutelu käigus tõdemuseni, et kui tahad müügis tippu jõuda ja seal ka püsida, siis kõik algab ja lõppeb sisekõnega. Eriti kehtib see alustavate müügiinimeste puhul, kes alles teevad oma esimesi katseid ...
"Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu erinevatest provotseerivatest ja kõmu tekitanud kampaaniatest. Selleks oleme külla kutsunud reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuhi Urmas Villmanni ja La Muu asutaja Rasmus Raski, kes analüüsivad saates erinevaid kampaaniaid, mis ühiskonda on raputanud.
Saates tuleb juttu ka segastest sõnumitest, fopaade ennetamisest ning ka pöörastest ...
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas reklaamiagentuuri Kriit projektijuht Konstantin Burõi, kellega tuleb juttu venekeelsele sihtrühmale turundamisest. Saates saame teada, milliseid kanaleid nad kasutavad, kui suure sihtrühmaga on tegemist, mis on olulised nüansid sõnumi edastamisel ning kui hästi toimib kampaania sidumine staariga.
Burõi toob välja ka mõned näited, ...
Silver Rooger ja Andres Kiviselg Dominate Salesist on tagasi stuudios, et rääkida sellest, mis meelel, see keelel. Juttu tuleb Dominate Salesi värskematest tegemistest, huvitavatest müügialastest juhtumistest ning aktuaalsetest teemadest, mis ettevõtetel 2022. aasta alguses laual on olnud.
Üks oluline teema, mis leiab käsitlust, on kujutluspiltide loomine ehk lugude rääkimine ...
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas adform Baltikumi müügidirektor Matis Metsala, kes räägib küpsistest, nende kadumisest ning reklaami sihtimisest tulevikus.
Saates tuleb juttu ka trackimisest ehk kasutajate jälgimisest ning sellest, kuidas muutub tulevik selles osas.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Uus aasta, uus külaline! Seekord on "Nimed Müügitahvlil" saates külas Eesti üks edukamaid kinnisvaramaaklereid ja kinnisvarainvestor Martin Vendla.
Dominate Sales partner Andres Kiviselg vestleb Martiniga tema karjäärist müügis. Samuti kogemustest ja õppetundidest, mis on tema 10 aastase müügikarjääri jooksul kogunenud.
Saame teada, mis on need põhilised ...
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Photopoindi turundusspetsialist Jürgen Veerme, kes on aastate jooksul teinud suurt tööd oma ettevõtte sisuturunduse ja SEOga. Saates tulebki juttu sisuturundusest ja kuidas selle läbi äritulemusi saada.
Saates tuleb juttu ka tekstide tõlkimisest, konkurentsist ning eeltööst, mis ühe hea sisuturundusloo tegemiseks on tarvis teha. ...
Dominate Salesi tegevjuhil Silver Roogeril on külas hea sõber ja "Nimed müügitahvlil" saate I hooaja kaaslooja Urmas Kamdron. Räägime tema arengust ja väljakutsetest müügis pärast Dominate Salesi ning seome selle ära järgnevate teemadega. Ehk kuidas müüa kui:
• Lahendus on suur või kallis ja keeruline?
• Konkurents ...
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas digiturunduse praktik, Hobby Hall Groupi SEO ja UX juht ning ADM Interactive disaini konsultant Epp-Kristiina Keerov, kellega tuleb juttu kasutajakogemusest ja natuke ka SEOst.
Saates räägitakse ka sellest, kuidas veebist rohkem raha kätte saada ning ka sellest, et veebilehe disain ei pea alati ilus olema. Vastuse saab ka küsimus, mida mõõta ning ...
Andres Kiviselg ja Silver Rooger Dominate Salesist on tagasi stuudios, kus räägivad sellest, kuidas küsimuste abil oma müügitulemusi kasvatada.
Varasemas "Nimed müügitahvlil" saates (#7) on kaardistuse teemat põhjalikult käsitletud, kuid nüüd on aeg minna teemaga veel rohkem süvitsi.
Saate jooksul saavad vastuse sellised küsimused nagu:
1. Millest lähtuda ...
„Digiturunduse praktikumi“ saates on külas digiturunduse praktik ja Hobby Hall Grupi (Hansapost) e-kaubanduse ja digiturunduse juht Ilmar Mihkelsoo, kellega tuleb juttu järgmise aasta digiturundusplaani tegemisest.
Saates tuleb juttu eelarve jaotamisest, mõõtmisest ning ka erinevatest kanalitest, kuhu tasub järgmisel aastal digiturunduses investeerida. Samuti räägitakse ...
Tänases "Nimed Müügitahvlil" saates vestlevad Dominate Sales partner Andres Kiviselg ja projektijuht Märt Jõesaar 2021. aasta Eesti müügimaastiku põlevatel teemadel.
Juttu tuleb sellest:
• Miks väide "Müük ei ole minu jaoks teema" ei pea paika ja kuidas sellest uskumusest läbi murda;
• Miks tuleb enda ja oma tiimi "müügikirvest" ...
Saates on külas digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 üks esineja ja Qminder CMO Triin Uustalu, kellega tuleb juttu B2B turundusest. Lisaks saame teada, kuidas teada saada, mida kliendid tahavad, millised on B2B müügi ja turunduse protsessid ning kuidas toimub tulemuste mõõtmine.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Rohkem infot digiturunduse aastakonverentsi Best Internet ...
Pärast lühikest suvepuhkust on Dominate Sales tegevjuht Silver Rooger ja juhtimiskonsultant Andres Kiviselg tagasi stuudios ning seekord on jututeemaks Dominate Sales-i selle aasta jooksul tehtud projektide huvitavad ja kasulikud õppetunnid.
Saate jooksul käsitlevad mehed selliseid teemasid nagu:
1. Miks on ettevõtte jaoks oluline kaardistada ja läbi mõelda oma olemasolev müügiprotsess?
2. ...
Saates on külas digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 üks esineja ja teenusedisaini agentuuri Rethink asutaja Lars Erik Hion, kellega tuleb juttu teenuse disainist digikanalites ning kuidas see aitab tulemusi saavutada. Saates saab teada ka seda, kes peaks sellega tegelema ning kuidas testida toodet või teenust.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Olulised lingid, millele ka saates ...
Saates on külas Optimeeri.ee SEO agentuuri juht Ruslan Gogin. Juttu tuleb SEO’st, linkide ehitamisest, sisu loomisest ning tööriistadest, millega seda kõike edukalt teha.
Saates räägitakse samm sammu haaval sellest, kuidas edukalt SEO’d teha.
"Digiturunduse praktikumi" saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Me kõik seisame silmitsi olukorraga, kus tegevusi ja ülesandeid on palju, kuid aeg nende tegemiseks on piiratud. Me püüame iga hinna eest saada oma toimetused tehtud ning jahime tulemusi, kuid hoolimata suurest rabelemisest ei tunne me rahulolu või pettume tulemustes.
Kuidas aga saavutada suurepäraseid tulemusi ning samal ajal säilitada ka vaimne rahulolu ja stressivaba olek?
Selles ...
Saates on külas IT Koolituste koolitaja ja digiagentuuri Mediabrands Digital digistrateeg ning konsultant Harlis Velk. Juttu tuleb Google Ads’ist, selle analüütikast ning kampaaniate optimeerimisest.
Samuti räägitakse kampaaniate juhtimise ABCst ning ka tegevustest, mida on mõistlik enne kampaania ehitamist teha. Vastuse saab ka küsimus, kuidas saada digikampaaniatest paremaid tulemusi?
Saadet ...
Varasemates saadetes on pikalt ja põhjalikult räägitud müügiprotsessist, kõnede tegemisest ja kohtumiste läbiviimisest. Samal ajal on aga teenindust ja selle protsessi puudutatud veidi vähem.
Tänases saates räägivad Silver Rooger ja Andres Kiviselg Dominate Salesist, mis on üldse teenindus? Mis on teeninduse eesmärk ning millest tekib kliendil suurepärane ...
Saates on külas videoturunduse ajaveebi looja ja peamine sisutäitja Reigo Kimmel, kellega tuleb juttu videoturundusest, videode levitamise tehnikatest ja turundamisest maailma teisel positsioonil asuval veebilehel. Juttu tuleb ka teistest kanalitest ja video tootmise köögipoolest.
Juttu tuleb ka SEO, videode pealkirjade, pildi ja subtiitrite olulisusest.
Youtube kanalite haldajatel soovitab Kimmel kasutada ...
Tänases saates lahkavad Dominate Sales’i juhtimiskonsultandid Kaspar Kuntor ja Andres Kiviselg müügiprotsessi tervikuna. Täpsemalt tuleb juttu sellest, kuidas igat müügiprotsessis olevat etappi ära kasutada nii, et tulemuseks oleks võimalikult sujuv, hea õhkkonnaga ja mõlema osapoole jaoks parima lõpptulemuseni viiv ostuteekond.
Saate jooksul saavad kuulajad ...
Saates on külas kogukonnakonsultant Johanna-Mai Riismaa, kellega tuleb juttu kogukondade loomisest, turundamisest ja haldamisest.
Saates leiab vastused ka küsimustele, kuidas kogukonda kasvatada, kuidas kogukond ettevõtte brändi toetab ning miks osad kogukonnad on tasulised?
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Tänases "Nimed müügitahvlil" saates vestleb Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ettevõtte kõige värskeima liikme, kogenud müügiinimese, coachi ja treeneri Andres Kiviseljaga.
Andres on pikalt juhtinud ühte Eesti edukaimat otsemüügi tiimi ning treeninud ja koolitanud üle 40-ne Eesti müügi- ja teenindusmeeskonna. Juttu tuleb sellest, kuidas ta üldse ...
Saates on külas SEO strateeg ja entusiast Marten Saar, kellega tuleb juttu SEOst ja selle elementidest, märksõnadest ning linkide ehitamisest. Samuti tuuakse välja mõned head tööriistad, mida kasutada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Foto: Unsplash
Saates on külas Bolt Foodi turundusjuht ja Aasta Turundustegu 2020 žürii liige Liia Pjatakova, kellega tuleb juttu Bolt Foodi turundamisest, sisenemisest erinevatele turgudele, turunduse protsessidest, äpist ning tulemuste mõõtmisest.
Arutletakse ka reachi ja müügi optimeerimise üle sotsiaalmeedias. Kuulajad saavad vastuse ka küsimusele, kuidas arvutada seda, kui palju sotsiaalmeedia ...
Eelmine kord rääkisid Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist kolmest tugisambast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Tänases saates toovad nad esile ülejäänud kolm sammast. Kõigile tugevat väljakutset pakkuv 2020. aasta on näidanud, et firma arendamine on esikohal, kui tahetakse saada parimaid kättesaadavaid tulemusi. Võtke need 6 sammast omale ...
Saates on külas raamatupidamisekspert ja ettevõtja Krista Teearu, kes räägib enda ettevõtte turundamisest, infotoodete loomisest ja klientide saamisest. Juttu tuleb ka sellest, millised kanalid on väikeettevõtte jaoks kõige toimivamad ning mis on ta selle nimel teinud.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Aeg on teha taas aasta reklaamide kokkuvõte ja võiks arvata, et 2020 oli väga reklaamikasin aasta. Ei olnud.
Saatejuht Uku Nurk koos Dentsu Eesti tegevjuhi Britte Maidra ja Tabasco loovjuhi ja strateegi - Oliver Lombiga vaatavad üle 2020. aasta meeldejäävamad reklaamid ja arutavad selle erilise aasta reklaamide üle.
Saates on külas veebiplatvormi VOOG tegevjuht Henn Runnel, kes räägib platvormi arendamisest, ideaalsetest klientidest, uute klientide leidmisest, välismaale müügist ning ka sellest, kuidas nad ennast ise turundavad ning mis nende puhul väga hästi töötab.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saatekülalisteks on Telia turundusosakonna juht Ranno Pajuri ja CV-Online turundus ja teenindusjuht Maris Viires. Juttu tuleb heade turundustöötajate leidmisest ja sellest, kuidas otsida ettevõttesse sobilikku turundusinimest.
Saatejuht on Uku Nurk.
Saates on külas agentuuri ConnectiveAds juht Madis Birk, kellega tuleb saates juttu sihtimisest, persoonidest, algoritmidest, retargetingist ning kampaaniate tasuvusest.
Saates saab ka vastused küsimustele: mis reklaami tüübid töötavad Instagramis ja Facebookis kõige paremini, kuidas mõõta tulemusi ja kuidas õigete inimesteni jõuda?
Saadet juhib Priit Kallas ...
Reklaamiagentuuri La Ecwador loovjuht Taavi Lehari ja stuudiotiimi juht Elisa Aavik räägivad sellest, kuidas alates augustist asub ettevõte Pirital uues moodsas Loomevälja majas, kus on oma foto- ja helistuudio ning stuudioköök toiduklippide ja fotode tegemiseks.
Muutuvas maailmas muutuvad ka agentuuri teenused. Täna pakutakse teenuseid oma majas ise reklaami tegevatele meeskondadele. Ühe ...
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates räägivad Infopanga müügijuht Elis Suik ja külalissaatejuht Keit Ausner sellest, kuidas leida uusi kliente.
Arutleme andmebaaside ostmise ja sellega kaasnevate võimaluste üle. Lisaks toome välja tüüpvead, mida e-maili turunduses tehakse ning jagame näpunäiteid hästi töötavatest ja läbiproovitud nippidest.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.