Eesti parimale reklaamiagentuurile jäi pärast sõja algust alles vaid üks kampaania

    Tabasco on suhteliselt väike reklaamiagentuur, mis on juba kolm korda saanud Kuldmuna konkursil Aasta Agentuuri tiitli.

    Agentuuri Tabasco juht ja asutaja Indrek Viiderfeld rääkis Äripäeva hommikuprogrammis, et auhindade võitmine motiveerib töötajaid aina loovamaid lahendusi leidma. 

    Teisalt on sellised auhinnad ka reklaamiagentuurile endale turundusmeetod. pärast esimest korda auhinda võites kasvas Viiderfeldi sõnul huvi nende vastu hüppeliselt. 

    Veel rääkis Viiderfeld, et ka neil on hetkel pigem keerulised ajad. Ukraina sõja algusega öeldi enamus tellimustöödest otsejoones ära. Nimelt kaotati 13 ükäimasolevast tööst ära tervelt 12 kampaaniat. 

    Pildil on Kerstin Raidma ja Indrek Viiderfeld reklaamiagentuurist Tabasco. 

    Kuula intervjuud siit: 

    • Hommikuprogramm
    • 18.05.2022
    KIIRUS:
    Eesti parimale reklaamiagentuurile jäi pärast sõja algust alles vaid üks kampaania
  • Hetkel kuum