• Jaga lugu:

    Eesti tegija haarab suurt ampsu mänguäri nišist: tormiline aasta on olnud!

    Wolf3D avas eelmisest nädalast avatari platvormi Ready Player Me, kus kasutajad saavad esimest korda ajaloos ühe virtuaalse identiteediga liikuda suure hulga rakenduste, videomängude ja virtuaalmaailmade vahel.

    Metaversum koosneb tuhandetest virtuaalmaailmadest, mida miljardid inimesed üle maailma igapäevaselt töötamiseks ja ajaviiteks külastavad. Virtuaalmaailmas esindab inimest personaalne avatar, millele saab osta riideid ja muid kaupu nagu endalegi päris maailmas. Üks maailma suurimaid mänge, Fortnite, teenib igal aastal avatari riiete müügilt 2 miljardit dollarit.

    Esmaspäevases hommikuprogrammis vestlesime iduettevõtte Wolf3D kaasasutaja ja tegevjuhi Timmu Tõkega, kellega räägime kasvavast virtuaalsest glamuuriärist.

    Foto: Wolf3D

    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
      Telli Äripäev
      Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum