• Jaga lugu:

    Keemiatööstuse TOP: armastus kõige uue vastu on tõhus kasvumootor

    Aasta esimeses Äripäeva TOPis räägime keemiatööstusest. Selle TOPi kolmanda koha ettevõte Glamlac OÜ kasvatas oma müügitulu 2020. aastal 51% ja 2021. aastal ligi veerandi võrra. Ettevõte toodab küünelakke ja selle hooldusvahendeid. Eelkõige ekspordile keskendunud ettevõtte koroonaaegse eduloo taga on kiire reageerimine klientide muutunud vajadustele, lühike tarneahel ning huvi innovatsiooni ja kõige uue vastu.

    Käesoleva aasta plaanidest rääkides ütleb Glamlaci üks omanik ja juht Veronica Kookmaa, et koroonaga hoo sisse saanud edulugu jätkub. Lisaks on ettevõte nüüd turule toonud LED-kivistuva ripsmeliimi, mille arendamisele kulus seitse aastat ja kuhu kaasati ka TalTech füüsikud.

    KPMG tehingunõustaja Dmitri Ševoldajevi hinnangul on konkurents ilutööstuses küll ränk, ent see tasub end ära. Kosmeetiliste kemikaalide turu globaalne maht on 20 miljardit dollarit ja see kasvab igal aastal üsna stabiilselt 4-5%. Sektori ettevõtete keskmine marginaal on 27%.

    Saadet juhib Äripäeva infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.

    Sisu on kättesaadav ainult tellijale.

    logi sisse!

    undefined

      Telli Äripäev
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum

    Küpsised

    Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

    Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.