Kolm tööriista, mis toetavad fänniturundust

    Tänases saates on esimesena laval Insplay tegevjuht Andres Sirel. Tema teemaks on vastutustundliku turunduse praktilised näited ja tarbijakäitumise muutused. Kuidas on vastutustundlikult võimalik äri teha ja raha teenida? Kas on võimalik oma fänne kaasata, et nendest saaksid sinu brändisaadikud? Praktilised näited läbi Insplay muutuste teekonna, klassikalisest hulgimüüjast missioonikeskseks väärtusepakkujaks. Teises pooles kõneleb Reverse Resources asutaja Ann Runnel. Moetöösturid sisendavad meile, et kaks kuud vanad riided on juba moest läinud ja kiirmoe kaubamajade omanikud troonivad maailma rikaste edetabelite tippudes. Lisaks kummitab moetööstust pidevalt ka Bangladeshi lapstööjõu kasutamise kahtlus. Selles ettekandes tuleb juttu milline on vastutustundlik moetööstus ja kuidas tarbijakäitumist vastutustundlikumate valikute suunas muuta. Ettekanded on salvestatud turundajate inspiratsioonikonverentsil Password 2020. Küsimusi vahendab Hando Sinisalu.
    • Lavajutud
    • 04.05.2020
    KIIRUS:
    Kolm tööriista, mis toetavad fänniturundust
  • Hetkel kuum