• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • 22.07.19, 10:12
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas teha kunsti mõtlemata eelarve peale?

00:00
Kuidas teha kunsti mõtlemata eelarve peale?

Saade on salvestatud sotsiaalmeedia konverentsil Online.

Teises saatepooles astub üles Rainer Olbri ehk Metsakutsu, kes lisaks muusikukarjäärile on ka loovkollektiivi Hooligan Hamlet asutaja ja reklaamiagentuuri Imagine\TBWA partner. Ta räägib, kuidas minimaalse rahastusega, kuid kirega tehtud töö võib tulevikus avada uksi.

Saadet alustavad sotsiaalmeediaturunduse agentuuri Goal asutaja ja loovjuht Marko Saue ning digitaalagentuuri tegevjuht Madis Trei, kes koos Äripäeva ajakirjaniku Allan Rajaveega arutlevad eestikeelse sostsiaalmeedia sisuloome ja turunduse arengust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele