Eesti ettevõtted on koroonapandeemiast tingitud konteinerite hinnatõusu tõttu oma kauba endiselt Hiinasse soodsamat vedu ootele jätnud, märkis logistikafirma CF&S Estonia juht Tiit Arus. Suurt lootust hinnalanguseks lähiajal ei paista.
Nüüd annab tarneraskustele hoogu juurde Suessi kanalis tekkinud ummik. Arus rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis veel, et olukord Suessi kanalis tekitab doominoefekti Euroopa sadamatesse.
Laevaliini Evergreen esindaja Eestis, Greencarrier Liner Agency Estonia juht Julia Rahula juhtis tähelepanu, et laevaomaniku (Jaapani ettevõte Shoei Kisen Kaisha) palgatud esindajad otsivad Suessi kanali operaatoriga parimat lahendust laeva taas liikuma saamiseks. Päästeopratsioonist tekkinud kulud kannab laeva omanik. Värskeimat infot Suessi kanalis toimuva kohta saab Evergreeni kodulehelt.
Tiit Arust intervjueeris Rivo Sarapik.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.