• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 26.02.19, 15:00
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mis selgus mastaapsest e-ostleja uuringust?

00:00
  • Art LukasArt Lukas
Mis selgus mastaapsest e-ostleja uuringust?
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" annavad DPD Eesti e-kaubanduse ärisuuna juht Margot Posti ja müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd põhjaliku ülevaate DPD Grupi üleeuroopalisest e-kaubanduse uuringust. Saates selgub, kui palju ostavad eestlased füüsilisi tooteid e-poest, miks jäetakse ostud pooleli, mida ostetakse kõige enam, millised on e-kaubanduse trendid ja millised tarbijagrupid ostavad e-poest kõige rohkem.
Saadet juhib Art Lukas.
Saadet toetab DPD.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele