Paranev restoranikultuur ja tööjõuturu suurenev konkurents on võimalus restoraniomanikel muutuda inimlikeks tööandjateks, rääkis restorani Leib asutaja ja heategevusprogrammi „Lapsed söönuks“ ellukutsuja Kristjan Peäske Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Restoraniäri on majanduse lakmuspaber ning sarnaselt majandusele läheb ka restoraniäril praegu hästi, rääkis Peäske. „Mis on muidugi omaette lugu on see, et see on teinud restoraniäri paljude jaoks atraktiivseks ja uusi kohti sünnib meeletu kiirusega. Täna on enamusel hästi, aga järgmisel aastal samal ajal rääkides on võibolla teised lood.“
Peäske rääkis ka 4. oktoobril Swiss Hotellis toimuvast heategevuslikust õhtusöögist „Lapsed söönuks.“ Õhtusöögi eesmärk on aidata toidupanka, kelle klientidest ligi kaks kolmandikku on lapsed.
„See on sündmus, kus eesti parimad restoranid panevad seljad kokku ja teevad hästi ägeda menüü. Külalised saavad veeta väga kvaliteetse õhtu ning teha läbi selle ka head,“ rääkis Peäske. Kogu õhtu sisend on heategevuslik ja annetatud raha läheb täiel määral laste abistamiseks.
Samuti käis hommikuprogrammis eksportiva väikefirma Bold Tuesday asutaja ja disainer Kairi Kuuskor, kes on oma tooteid müünud 106 riiki.
Mis on aidanud reisikaarte tootval väikefirmal välja paista ja nii paljudesse riikidesse müüa, saab kuulata alates 56:36.
Saadet juhtisid Hando Sinisalu ja Kaspar Allik.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.