Robot ei asenda müügimeest, kuid näitab, mis tegevus on jabur

    Automatiseeritud tekstianalüüs müügikõnedel ja klienditeenindusel võimaldab märgata mustreid, millistele tegevustele ettevõte raiskab aega ja raha. Hoolimata sellest, et robotid suudavad asendada inimesi mitmetes tegevustes, siis lõplikult sealt juurest inimene ära ei kao. Sedasi tõdesid saate "Viimane mudel" külalised idufirma Feelingstream peaarhitekt Lauri Ilison ning Telia müügi ja teeninduse arendusüksuse juht Martin Lips. Saates kõnelesimegi just tehisintellektil põhinevast tekstianalüüsist, peatudes eelkõige suulise kõne analüüsil. Uurime, mis ärilist kasu võib sellest saada. Samuti sellest, kas tulevikus võib oodata, et robotid asendavad klienditeenindajaid ja müügimehi, millist informatsiooni arvuti suudab kokku korjata, mida inimene ei suuda ning mida juht peab tegema, et oma olemasolevat informatsiooni väärindada. Saatejuht on Priit Pokk. Saadet toetab Telia. Foto: EPA
    • Tehnoloogiakompass
    • 06.06.2019
    KIIRUS:
    Robot ei asenda müügimeest, kuid näitab, mis tegevus on jabur
  • Hetkel kuum