• Jaga lugu:

    Töötajatel on palju öelda, aga keegi ei küsi ega kuula

    Hommikuprogrammis rääkis töötajate uuringuid pakkuva ettevõtte Motichecki juht ja kaasasutaja Martin Rajasalu, et inimeste käest tuleb küsida võimalikult palju arvamust, et aru saada, mis on ettevõttele oluline ja mis ei ole.

    Rajasalu sõnul peaksid juhid kaardistama töötajate kogemust võimalikult palju. “Paljud ettevõtted keskenduvad fookusvaldkondadale. Need ei kata aga ära inimesi kogemusi erinevates valdkondades,” rääkis ta. 

    Oluline on tema sõnul mõõta juhtimist ja eestvedamist, kas inimene hindab ettevõtte väärtusi ja teeb asja sisu pärast, kuni selleni välja, et kas töökeskkond on hea ning kuidas on läbisaamine kolleegidega. “Näeme mustrina seda, et inimesed tulevad tööle raha ja brändi pärast ja lahkuvad töökeskkonna ja juhi pärast,” rääkis ta.

    Kuula intervjuud siit:

    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
      Telli Äripäev
      Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum