• OMX Baltic0,24%269,58
  • OMX Riga0,23%875,91
  • OMX Tallinn−0,11%1 713,16
  • OMX Vilnius0,25%1 053,2
  • S&P 5000,25%6 090,27
  • DOW 30−0,28%44 642,52
  • Nasdaq 0,81%19 859,77
  • FTSE 100−0,49%8 308,61
  • Nikkei 2250,18%39 160,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • OMX Baltic0,24%269,58
  • OMX Riga0,23%875,91
  • OMX Tallinn−0,11%1 713,16
  • OMX Vilnius0,25%1 053,2
  • S&P 5000,25%6 090,27
  • DOW 30−0,28%44 642,52
  • Nasdaq 0,81%19 859,77
  • FTSE 100−0,49%8 308,61
  • Nikkei 2250,18%39 160,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • 22.07.21, 11:44

Töötajatel on palju öelda, aga keegi ei küsi ega kuula

00:00
  • Rivo SarapikRivo Sarapik
Töötajatel on palju öelda, aga keegi ei küsi ega kuula

Hommikuprogrammis rääkis töötajate uuringuid pakkuva ettevõtte Motichecki juht ja kaasasutaja Martin Rajasalu, et inimeste käest tuleb küsida võimalikult palju arvamust, et aru saada, mis on ettevõttele oluline ja mis ei ole.

Rajasalu sõnul peaksid juhid kaardistama töötajate kogemust võimalikult palju. “Paljud ettevõtted keskenduvad fookusvaldkondadale. Need ei kata aga ära inimesi kogemusi erinevates valdkondades,” rääkis ta. 

Oluline on tema sõnul mõõta juhtimist ja eestvedamist, kas inimene hindab ettevõtte väärtusi ja teeb asja sisu pärast, kuni selleni välja, et kas töökeskkond on hea ning kuidas on läbisaamine kolleegidega. “Näeme mustrina seda, et inimesed tulevad tööle raha ja brändi pärast ja lahkuvad töökeskkonna ja juhi pärast,” rääkis ta.

Kuula intervjuud siit:

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele