Töötajatel on palju öelda, aga keegi ei küsi ega kuula

    Hommikuprogrammis rääkis töötajate uuringuid pakkuva ettevõtte Motichecki juht ja kaasasutaja Martin Rajasalu, et inimeste käest tuleb küsida võimalikult palju arvamust, et aru saada, mis on ettevõttele oluline ja mis ei ole.

    Rajasalu sõnul peaksid juhid kaardistama töötajate kogemust võimalikult palju. “Paljud ettevõtted keskenduvad fookusvaldkondadale. Need ei kata aga ära inimesi kogemusi erinevates valdkondades,” rääkis ta. 

    Oluline on tema sõnul mõõta juhtimist ja eestvedamist, kas inimene hindab ettevõtte väärtusi ja teeb asja sisu pärast, kuni selleni välja, et kas töökeskkond on hea ning kuidas on läbisaamine kolleegidega. “Näeme mustrina seda, et inimesed tulevad tööle raha ja brändi pärast ja lahkuvad töökeskkonna ja juhi pärast,” rääkis ta.

    Kuula intervjuud siit:

    • Hommikuprogramm
    • 22.07.2021
    KIIRUS:
    Töötajatel on palju öelda, aga keegi ei küsi ega kuula
  • Hetkel kuum