Teedeehitaja kärbitud rahastusest: me liigume vales suunas

    Kui veel 10 aastat tagasi rahastati teehoidu suurusjärgus 1,1 kuni 1,2 protsenti SKT-st, siis riigi plaan on tõmmata lähema kolme aastaga rahastus 0,3 protsendi peale, rääkis TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens.

    “Üsna huvitav plaan, kui see nüüd ka püsima jääb,” rääkis Pertens teehoiu rahastamisest. “Selline üsna optimistlik vaade Eesti põhimaanteede ehitamise osas, et juba aastaks 2127 ongi kolm põhimaanteed neljarajalised. Tundub, et see plaan nüüd ei lähe hästi kokku selle vaatega, et võib-olla peaks paarkümmend aastat veel otsa panema.“

    „Võiks kuskile panna sellise ajakapsli ja vaadata, et mis siis tegelikult juhtub. Järeltulevad põlved saavad imestada, et mis tüübid siin Eestis elasid,“ lisas Pertens. 

    Seekordne „Lavajuttude“ saade on lindistatud aastal 2022 oktoobri lõpus toimunud Taristuehituse konverentsil. TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens räägib taristuehituse tõehetkest. Kas Eesti taristuehitajate viimane õlekõrs on Rail Baltica? Kas 4-rajalised maanteed jäävad sel sajandil ehitamata? Kas teede ehitaja on Eestis väljasurev liik? Sellest kõigest kuuleb ettekandest. Moderaator on Kaarel Kose.

    Fotol Sven Pertens. Autor: Raul Mee. 

    • Lavajutud
    • 09.01.2023
    KIIRUS:
    Teedeehitaja kärbitud rahastusest: me liigume vales suunas
  • Hetkel kuum