Teedeehitaja kärbitud rahastusest: me liigume vales suunas

    Kui veel 10 aastat tagasi rahastati teehoidu suurusjärgus 1,1 kuni 1,2 protsenti SKT-st, siis riigi plaan on tõmmata lähema kolme aastaga rahastus 0,3 protsendi peale, rääkis TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens.

    “Üsna huvitav plaan, kui see nüüd ka püsima jääb,” rääkis Pertens teehoiu rahastamisest. “Selline üsna optimistlik vaade Eesti põhimaanteede ehitamise osas, et juba aastaks 2127 ongi kolm põhimaanteed neljarajalised. Tundub, et see plaan nüüd ei lähe hästi kokku selle vaatega, et võib-olla peaks paarkümmend aastat veel otsa panema.“

    „Võiks kuskile panna sellise ajakapsli ja vaadata, et mis siis tegelikult juhtub. Järeltulevad põlved saavad imestada, et mis tüübid siin Eestis elasid,“ lisas Pertens. 

    Seekordne „Lavajuttude“ saade on lindistatud aastal 2022 oktoobri lõpus toimunud Taristuehituse konverentsil. TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens räägib taristuehituse tõehetkest. Kas Eesti taristuehitajate viimane õlekõrs on Rail Baltica? Kas 4-rajalised maanteed jäävad sel sajandil ehitamata? Kas teede ehitaja on Eestis väljasurev liik? Sellest kõigest kuuleb ettekandest. Moderaator on Kaarel Kose.

    Fotol Sven Pertens. Autor: Raul Mee. 

    Sisu on kättesaadav ainult tellijale.

    logi sisse!

    undefined

      Telli Äripäev
    • Hetkel kuum

    Küpsised

    Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

    Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.