• Jaga lugu:

    Välisturgudele laienemise hind: kulunud aeg, energia ja põletatud sajad tuhanded eurod

    Iduettevõtlusele keskenduva saate „Ükssarvikute kasvulava“ seekordses saates tuleb juttu välisturgudele laienemisest. 

    Saates olid külas mobiilset autopesu pakkuva idufirma UpSteam asutaja ja juht Martin Kristerson ja laste vaimse tervisega tegeleva idufirma Triumf Health asutaja ja juht Kadri Haljas.

    Nendega kellega tuli juttu sellest, millal tasub iduettevõttena asuda välisturgudele laienema, kust pihta hakata ja millised protsessid peavad selleks eelnevalt ettevõttes paigas olema, kui suuri summasid on idufirmad esimeste katsetuste ja õppetundide eest välisturgudel põletanud ja milliseid ämbreid nad sel teel on kolistanud. 

    Näiteks kuuleb, milline oli UpSteami eesmärk Poola turule sisenedes ja Triumf Health´i eesmärk Guatemala, Tšiili ja Singapuri turule sisenedes ja miks seal ebaõnnestuti. Ka räägime sellest, mida idufirmade investorid ettevõtjatelt ootavad ja mida ettevõtjad täna teisiti teeksid. 

    Saatejuht on Signe Sillasoo.

    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
      Telli Äripäev
      Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum