• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 5000,05%6 121,48
  • DOW 30−0,16%44 494,57
  • Nasdaq 0,18%20 089,79
  • FTSE 100−0,39%8 531,89
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,92
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 5000,05%6 121,48
  • DOW 30−0,16%44 494,57
  • Nasdaq 0,18%20 089,79
  • FTSE 100−0,39%8 531,89
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,92
  • 11.10.17, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töö ja palk: mis teeb tööandja atraktiivseks?

Saate teema on tööandja bränding. Brandem partner ja konsultant Paavo Heil ning Instar EBC ekspert ja partner Kersti Vannas arutlevad, kuidas kujundada hea tööandja kuvandit, mida pidada silmas värbamisel ja kandidaatidega suheldes, kuidas brändida tööandjat olemasolevatele töötajatele ning kuidas muuta ka lahkuv töötaja ettevõtte saadikuks. Saadet juhib Helen Kõrgesaar.
Töö ja palk: mis teeb tööandja atraktiivseks?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele