• OMX Baltic0,01%291,81
  • OMX Riga0,41%918,95
  • OMX Tallinn−0,07%1 908,14
  • OMX Vilnius0,28%1 262,33
  • S&P 500−1,12%6 720,32
  • DOW 30−0,84%46 912,3
  • Nasdaq −1,9%23 053,99
  • FTSE 100−0,89%9 648,78
  • Nikkei 225−1,19%50 276,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,72
  • OMX Baltic0,01%291,81
  • OMX Riga0,41%918,95
  • OMX Tallinn−0,07%1 908,14
  • OMX Vilnius0,28%1 262,33
  • S&P 500−1,12%6 720,32
  • DOW 30−0,84%46 912,3
  • Nasdaq −1,9%23 053,99
  • FTSE 100−0,89%9 648,78
  • Nikkei 225−1,19%50 276,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,72
  • 31.01.18, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas panna kunde kordi rohkem ostma?

Sotsiaalmeedias turustamine erineb palju traditsioonilistest ja senistest kanalitest. Saatest selgus, kuidas teha reklaami ja turundust sotsiaalmeediakanalites nii, et need töötaksid.
Facebook
  • Facebook
  • Foto: Veiko Tõkman
Tunamullu eetrisse jõudnud kasulikust saatest sai teada, miks osa reklaame ja turundussõnumeid levib kulutulena, kuid teised vihastavad välja ja peletavad. Samuti, mille poolest erinevad kanalid nagu Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter jt ning kuidas eri kanalites käituda.
Saate teises osas aga olid teemaks uudiskirjad ning välismaale sotsiaalmeedias turundamine. Mõne lihtsa nipiga saab panna kundet viis korda rohkem ostma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele