Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas panna kunde kordi rohkem ostma?
FacebookFoto: Veiko Tõkman
Sotsiaalmeedias turustamine erineb palju traditsioonilistest ja senistest kanalitest. Saatest selgus, kuidas teha reklaami ja turundust sotsiaalmeediakanalites nii, et need töötaksid.
Tunamullu eetrisse jõudnud kasulikust saatest sai teada, miks osa reklaame ja turundussõnumeid levib kulutulena, kuid teised vihastavad välja ja peletavad. Samuti, mille poolest erinevad kanalid nagu Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter jt ning kuidas eri kanalites käituda.
Saate teises osas aga olid teemaks uudiskirjad ning välismaale sotsiaalmeedias turundamine. Mõne lihtsa nipiga saab panna kundet viis korda rohkem ostma.