Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Miks lähevad lennufirmad pankrotti? Kas Nordicat on tarvis?
Lennundusekspert Sven Kukemelk Tallinna Lennujaamas. Foto: Liis Treimann
Seekordne Äripäeva raadiosaade „Globaalne pilk“ rääkis lennundusest. Uurisime, miks on lennufirmad läinud pankrotti ja mida tähendavad lennunduses viimastel aastatel sagenenud konsolideerumised.
Samuti rääkisime odavlennufirmade ärimudelist ning sellest, miks Norwegian on otsustanud, et üle ookeani lendamine pole jätkusuutlik. Saate teises osas keskendusime aga Eesti lennuturule ning selle väljakutsetele. Otsisime vastuseid küsimustele, kas Nordicat on tarvis ning mis siis juhtuks, kui Nordicat enam poleks? Kas odavlennufirmasid tasub Tallinna lennujaamal peljata?
Saates oli külas Nordica äriarenduse endine juht ning lennundusentusiast Sven Kukemelk. Saadet juhtis Äripäeva ajakirjanik Pille Ivask.
Kel huvi, võib lugeda hiljutist pikka lugu sellest, kuidas lennukeid on nõnda palju, et õhku tekivad suisa ummikud,
siit.Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.