Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas optimeerimisega e-poe müüki kasvatada?
Art Lukas (Maksekeskus) ja Viljo Vabrit (CXL Agency kaasasutaja ja tegevjuht).Foto: Liis Treimann
E-kaubanduse teemalises saates tuleb juttu e-poe optimeerimisest, kasutajamugavusest ja sellest, kuidas enda e-poodi analüüsida. Saates selgub ka, mis on peamised probleemid Eesti e-poodidel ja millised on kõige paremini toimivad e-kauplused.
Saate lõpus saavad kuulajad ka paar soovitust, kuidas e-poes rohkem müüki saada. Enda kogemusi jagab e-äride optimeerimise ekspert, Äripäeva Akadeemia koolitaja ning CXL Agency kaasasutaja ja tegevjuht Viljo Vabrit.