Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kampaaniajuhid avavad valimiste telgitaguseid
Nii Kesk- kui Reformierakonna valimiskampaania kogumaksumus tuleb eeldatavalt suurusjärgus 1,5 miljonit eurot. Aga mis strateegiat kampaanias kasutatakse?
Valimisteni on jäänud natuke rohkem kui kuu aega ning alates homsest saab otsa välireklaamide periood. Foto: Eesti Meedia/Scanpix
"Kuumal toolil" on sedakorda Keskerakonna endine peasekretär ja juhatuse liige Jaak Aab ning Reformierakonna peasekretär Erkki Keldo.
Saates tuli juttu kampaania rahastamisest, valimisplatvormi ja valimisnimekirjade moodustamisest ning kampaania telgitagustest. Miks ei kasutata näiteks telefonimüüki? Või kuidas kommenteeritakse üksteise kampaaniat?
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.