Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas hoida ideid ja kogemusi ettevõttes, kui inimesed vahetuvad?
Kiire tööjõu liikumise ajastul tuleb silmas pidada, kuidas mitte kaotada oma ettevõtte ideid ja kogemusi. Sel teemal jagab saates "Argumenteeritud juhtimine" nippe Rait Matiisen ettevõttest Manpower.
Kuidas hoida ideid ja kogemusi ettevõttes, kui inimesed vahetuvad?
Lisaks räägitakse argumentide kaardistamisest müügis, värbamises ja koostööpartnerite leidmisel. Manpoweri kogemus ütleb, et oma väidete tõestamine näidete ja faktidega teeb lööklausetest tugevad argumendid ning see loob uuel positsioonil alustavatele inimestele kindlama jalgealuse.
Kuidas need argumendid kokku saada? Milline on siin juhi roll? See selgub saates, kus vestlevad Rait Matiisen ja saatejuht Siim Vahtrus. Saade valmib koostöös SpeakSmartiga.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.