Rivo Sarapik • 28. august 2019 kell 14:59

Kuidas joogivabrik Nudist juba sündides kasumisse jõudis?

Joogivabriku Nudist üks asutaja ja juht Mihkel Männik.  Foto: Andras Kralla

Paari aastaga 20 suurema kohaliku joogitootja hulka kerkinud väiketootja Nudist jõudis kasumisse juba tegutsemisega alustades. Kuidas, sellest rääkis ettevõtte üks asutaja ja juht Mihkel Männik Äripäeva Raadio saates "Ideest kasumini".

Väiketootja noppis tänavu Äripäeva Joogitööstuste TOPis teise koha. Mihkel Männik räägibki saates, kuidas saada jalg ukse vahele välisturgudel, miks on bränd tootjale eluliselt tähtis ja mille poolest Nudist teistest tootjatest erineb.

Saatejuht on Rivo Sarapik.

Kuula saadet siit:

Hetkel kuum