Rivo Sarapik • 4. september 2019 kell 13:00

Kunded nõuavad eduka toidutööstuse tooteid ja reklaamivad neid ise

Sojatooteid valmistav Bon Soya kerkis tänavu Äripäeva Toidutööstuste TOPis 12. kohale. Ettevõtte kasvus on oma osa klientidel, kes tooteid nõuavad ja neid ka reklaamida aitavad.  Foto: Bon Soya

Äripäeva edetabeleid ehk TOPe kajastava saatesarja Äripäeva TOP esimeses saates on fookuses toidutööstus.

Kuidas konkurentidest kiiremini kasvada, kliendid oma ettevõtet reklaamima panna ja megatrende ära kasutada, sellest räägib saates Äripäeva Toidutööstuse TOPis kiirelt käivet ja kasumit kasvatava Bon Soya arendus- ja ekspordijuht Karin Miller. Ettevõtte turundustööle aitavad kaasa kliendid, mis toodangut nõutavad ning seda ka reklaamivad.

Mida saab välja lugeda Eesti toidutööstuste majandustulemustest ja mis on sealt puudu, sellest räägib KPMG Baltics partner Hanno Lindpere.

Saatejuht on Rivo Sarapik.

Kuula saadet siit:

Hetkel kuum