Human Resources Solutionsi juht ja värbamisspetsialist Ketlin Kasak võtab saates üksipulgi lahti selle, millest peaks üks hea värbamisprotsess koosnema.
Värbamisspetsialist Ketlin Kasak teab, kuidas teha töökuulutust sõbralikumaks. Foto: Andres Laanem
Juttu tuleb töökuulutuse kõige olulisematest omadustest, sellest, mis on oluline CVde analüüsimise juures, ning millal teha grupivestlust ja millal kutsuda töövestlusele terve meeskond.
Muu hulgas ütleb Kasak näiteks, et töökuulutus tuleb teha julgustavas ja sõbralikus toonis: "Kuulutustele pannakse tihti liiga palju nõudmisi, aga imeinimesi, kes neile vastaksid, ei ole olemas. Kui julged töökuulutuses palju nõuda, pead ka endalt palju nõudma."
Saadet juhib Äripäeva Personaliuudiste juht Kai Miller.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.