Äripäeva kristallkuul – mida positiivset toob kriis ettevõtlusesse?
Samuti rääkisime sellest, milliseid mõjusid nii riigi, ettevõtete, töötajate kui ka üksikisiku tasemel kriis kaasa toob ehk mis nähtused tulid, et jääda.
Saatest selgub, millest kõneleb Eesti ettevõtete ja inimeste väike rasvakiht, kes kriisist puutumatuna jääb, ning toome välja ka leidlikke ettevõtjaid, kes keerulise aja enda kasuks on pööranud.
Päevakajalistel teemadel mõtisklesid Äripäeva Infopanga konkurentsiraportite projektijuht Sigrid Kõiv ning Äripäeva toimetajad Rivo Sarapik ja Karl-Eduard Salumäe.
Kuula saadet siit:
Äripäeva kristallkuul ehk mida positiivset toob kriis ettevõtlusesse?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.