Hando Sinisalu • 8. juuni kell 9:34
Saated
Ainult tellijale

Alexela: kõige keerulisem on müüa ideed kütusefirma kliimaneutraalsusest

Alexela tankla Tööstuse tänaval.  Foto: Andras Kralla

Alexela turundusjuhi Mariliis Mähhari sõnul on kõige keerulisem inimestele selgitada, et kütusefirma pingutab päriselt 2030. aastaks kliimaneutraalsuse saavutamise nimel ja tegu ei ole rohepesuga.

Alexela võitis hiljutisel Passwordi konverentsil aasta turundustiimi auhinna. Tiimijuht Mähhar käis Äripäeva raadios rääkimas, kuidas müüakse klientidele kütusemüüja kliimaneutraalsuse plaane ja millised on sealjuures suurimad väljakutsed.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
    Hetkel kuum