• OMX Baltic1,33%273,44
  • OMX Riga0,38%871,18
  • OMX Tallinn2,06%1 745,58
  • OMX Vilnius0,28%1 058,52
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,00%8 311,97
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,86
  • OMX Baltic1,33%273,44
  • OMX Riga0,38%871,18
  • OMX Tallinn2,06%1 745,58
  • OMX Vilnius0,28%1 058,52
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,00%8 311,97
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,86
  • ST
  • 18.02.16, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gasell: Pähkliveeretaja Rhumveld Baltic suunab pilgu koduturule

Kuivatatud puuviljade, pähklite ja seemnete pakendamise ning müügiga tegelev Rhumveld Baltic OÜ ekspordib täna kaks kolmandikku oma toodetest.
Gasell: Pähkliveeretaja Rhumveld Baltic suunab pilgu koduturule
Meile on oluline olla kvaliteetne ja usaldusväärne partner, kuid samamoodi soovime aidata kaasa rahva tervise edendamisele ja nende teadlikkuse tõstmisele tervislikust toitumisest.
Tegevjuht Iiris Kurvitsa sõnul ollakse aga väga huvitatud ka kodu­turust ning sel aastal lansseerib ettevõte mitmeid uusi tooteid just Eesti kliendile mõeldes.
„Meil on rõõm tõdeda, et inimeste teadlikkus tervislikust toitumisest tõuseb aasta-aastalt. Ja kuigi konkurents on tihe nii tootjate, maaletoojate kui ka kaubanduskettide näol, oleme otsustanud suunata oma pilgu taas rohkem koduturule,“ sõnab Kurvits. „Esimesed sammud on juba astutud ning tulime välja uue lastele suunatud tootegrupiga, mille värviline pakend peaks lapsi rohkem kõnetama ning tegema lapsevanematele lihtsamaks suunata lapsi liigse suhkruga magusa juurest tervislikumate kuivatatud puuviljade ja pähklite juurde.“
Lastele suunatud kirevas pakendis nišitoodete loomine pole Rhumveldil esimene kord Eesti turul teerajaja olla: samamoodi toodi esimesena jaekettidesse kuivatatud mahetooted, mis varem olid pigem tervise- ja mahekaupluste mängumaa.
„Täna toodame umbes 400 erinevat tooteartiklit,“ tutvustab turundus- ja müügijuht Aivo Kivitar. „Enamik toodangust pakendatakse automaatselt, kuid HoReCa sektorisse pakendame ka tooteid 1-, 2- ja 5-kilogrammistes pakendites käsitsi, samuti on käsitöö mahetoodete pakendamine pisematele müsli- ja leivategijatele ning mahedaid toiduaineid ühistelt ostvatele kogukondadele. Lisaks teeme aasta-aastalt järjest enam ettevõtetele nende logodega erinevas suuruses kinke- ja reklaamipakke.“
Ta lisab, et Rhumveldis ollakse alati avatud uutele innovatiivsetele toodetele, kuid nende poelettidele ja tarbijate ostu­korvi jõudmise määrab siiski kaubanduskett. „Meile on oluline olla kvaliteetne ja usaldusväärne partner, kuid samamoodi soovime aidata kaasa rahva tervise edendamisele ja nende teadlikkuse tõstmisele tervislikust toitumisest.“
Universaalsed pakkimisliinid ja kontrollitud säilitustingimustega ladu
Rhumveld Balticu ajalugu ulatub tagasi aastasse 1992, mil ettevõtte toonase juhi Vello Väljaste eestvedamisel hakati Eestis tegelema kuivatad puuviljade, pähklite ja seemnete müügi ning pakendamisega. Ühel hetkel oldi laienenud nii palju, et Hollandi ettevõte Rhumveld Winter and Konijn BV hakkas firma vastu huvi tundma ning 2000. aastast jätkati uue nime all kontserni ühe osana.
Järgmine suurem muudatus toimus aastal 2012, mil Rhumveld Baltic kolis Maardus ekstra nende jaoks ehitatud hoonesse ning hakkas tööle uute tootmisliinidega. Täna on ettevõttel kolm Eesti mõistes unikaalseid pakendeid valmistavat pakkimisliini ning spetsiaalne jaheladu, milles säilivad tooted oluliselt paremini ega ole sõltuvad väliskeskkonnast.
„Oleme oma tootmisliinidesse ning toodete kvaliteeti väga palju investeerinud,“ kõneleb ettevõtte tootmisjuht Tarmo Aedla. „Koos emafirmaga töötab meie kvaliteedijuhtimisega igapäevaselt üheksa inimest. Toiduainetööstuse kvaliteedinõuded on iseenesest juba väga ranged ning me jälgime väga hoolikalt toorainetarnijate sertifikaate, teeme pidevalt laborianalüüse ning pistelisi kontrolle. Kogu meie tegevus vastab väga rangetele BRC ehk Global Standard for Food Safety nõuetele ning omame BRC sertifikaati aastast 2014.“
Rhumveld Balticu tarnijad asuvad nii Aasias, Põhja- ja Lõuna-Ameerikas kui ka Aafrikas ning tooteid eksporditakse põhiliselt Soome, Rootsi, Norra, Saksamaale ja Hollandisse, aga väiksemal määral ka Lätti ja Leetu. Suure osa ettevõtte toodangust moodustavad omakaubamärgitooted ehk private label’id, mida valmistatakse spetsiaalselt kaubanduskettide tellimusel.
Rhumveld Balticus töötab 27 inimest, neist 17 tootmises. „Meie meeskond on lihtsalt suurepärane,“ kiidab Kurvits. „Hea töö tegemiseks on oluline positiivne õhkkond ja vastastikune lugupidamine ning meil on see täiesti sajaprotsendiliselt olemas.“
Rhumveld Baltic OÜ mullune käive oli 10,5 miljonit eurot, võrreldes 2014. aasta 8,4 miljoniga. Sel aastal planeeritakse veidi väiksemat käibe tõusu.
Rhumveld Baltic tooted
12 fotot
  • Rhumveld Baltic tooted

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.24, 12:02
SEB: väikefirma vajab innovatsiooni, et murda välja mugavustsoonist
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele