Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tehnoguru Indrek: kas käibe kasvatamise vidin töötab?

    Värskes kolumnis võtab Tehnoguru Indrek vaatluse alla ühe uue vidina, mis lubab veebis kaubitseva ettevõtte käibed kiirelt ja mugavalt uuele tasandile viia. Indrek uurib, kas lubatu ka vett pidada võiks.

    Teenuse kasutamine on lihtne

    Smart Callbacki vidina installimine ei nõua kasutajalt mingeid eriteadmisi: tuleb lihtsalt minna veebilehele www.smarttelplus.ee, avada seal konto, seada mõne klikiga vidina välisilme ja kõnereeglid (kellele töötajatest ja millises järjekorras kõnesoovid te veebilehelt suunatakse) ning lisada oma veebilehe lähtekoodile üks üherealine koodijupp ja ongi kõik, edasi toimetab nutikas tagasihelistamisteenus juba ise.

    Lisaplussi saab Smart Callbacki vidin selle eest, et ta sobib nii veebilehe täis- kui ka mobiilversioonile – nii saavad ka liikuvad kliendid mobiilset internetti kasutades mugava võimaluse kiiret lisateavet hankida.

    Tehnoguru Indrek:
    Alustagem algusest. Probleem, mille lahendamiseks kõnealune vidin on leiutatud, on tõesti olemas ja üsna pirakas – kindlasti on igaüks, kes veebilehe (või lausa veebipoe) kaudu kliente otsib, täheldanud, et kliendid küll uurivad minutite kaupa veebilehel toodete/teenuste hindu ja muid parameetreid, kuid lahkuvad seejärel ostu sooritamata. Miks nad nii teevad?
    Üks variant on, et võimalikud kliendid ei saa veebilehelt piisavalt teavet ega ka kiiret ja konkreetset ülevaadet, mida ikkagi lisateabe nõutamiseks teha tuleks. Just seda tühikut Smarttel+ oma Nutika tagasihelistamisvidinaga (Smart Callback) täitma tõttaski.
    Helista mulle!
    Vidina võlu peitub selle eht-einsteinlikus lihtsuses – kui klient palub endale tagasi helistada, siis just seda see vidin teebki ja seejuures kohe, vähem kui 20 sekundiga!
    Nimelt jälgib vidina käitumist suunav algoritm kliendi käitumist veebilehel ning kui ta etteantud parameetrite põhjal on jõudnud järeldusele, et see klient vajaks nüüd lähemat teavet (näiteks on klient juba mitu minutit erinevaid tooteid vaadanud, neid omavahel võrrelnud ja üksipulgi ka toodete tehnilisi andmeid lugenud), ilmubki ekraanile vidin ning teeb kliendile ettepaneku: „Soovite toodete kohta rohkem teada? Sisestage palun siia telefoninumber, millele me helistada võiksime.“ Kui klient oma numbri sisestab, saab ta tõepoolest 20 sekundi pärast kõne: „Tere, mina olen see-ja-see sellest-ja-sellest poest, kuidas ma Teid aidata saan?“
    Samal ajal teeb tehnoloogia oma nn võlutrikke – ta tuvastab vaba klienditeenindaja ning teeb talle nn isekõne, andes märku, et klient on veebilehel Nutika tagasihelistamise nupule vajutanud. Seejärel valib süsteem juba automaatselt tagasihelistamisteenuse tellinud kliendi numbri ning ühendab vaba klienditeenindaja teavet sooviva kliendiga. Lihtne, kas pole?
    Seega, klient ei pea ootama, millal mõni klienditeenindaja vabaneks – süsteem tuvastab automaatselt ja kiirelt esimese vaba teenindaja ning ühendab teabesoovi talle. Klient ei pea raha kulutama, sest ta ei helista kusagile – talle helistatakse ju tagasi; ka ei pea klient mõistatama, millisele numbrile ta helistama peaks, ta ei pea ka Skype’i aknas ootama, millal konkreetselt Skype-päringutega tegelev spetsialist vabaneb – ta saab oma kõne kohe!
    Uuringud: rahulolev klient kulutab rohkem
    SmartCallbacki vidina kasutuselevõtt tähendab, et sama tööjõuressursiga saab teenindada senisest rohkem kliente. Uuringud kinnitavad, et kodulehele installitud tagasihelistamisvidin tõstab veebilehelt ostu sooritanud klientide arvu (website conversion rate) kuni 30%, ning et rahulolev klient kulutab veebipoes keskmiselt 15% rohkem – kas teeb tänu tagasi helistanud müügiinimeselt hangitud lisateabele ka lisaostu (telefonipoes lisalaadija näiteks) või lausa (taaskord klienditeenindaja väärtuslikule nõule tuginedes) hoopis plaanitust veidi kallima valiku.
    Seega, kui seni tegid te veebipoest ostu igast 100 külastajast näiteks 30, siis Smart Callbacki vidina kasutuselevõtuga kasvab nende arv 39ni ning kui senini oli keskmise ostu suuruseks 50 €, siis vidina abil kasvab see 57,5 euroni – seega kasvab veebipoe senine müügikäive 1500 eurolt 2242,5 eurole saja kasutaja kohta… Kui nüüd arvestada veel sedagi, et selle peaaegu 50protsendilise käibekasvu nimel ei pidanud müüja ühtki inimest juurde palkama ega muid suuremaid investeeringuid tegema (Smart Callbacki vidina kasutamise teenus maksab 6,6 eurot kuus), peaks rõõm maast leitud rahast päris suur olema.
    Kokkuvõte: Tehnoguru Indrek soovitab – jah, Su veebileht vajab veel üht nuppu!
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Balti börsid lõpetasid kvartali tõusupäevaga
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Eestlane tõusis suure Soome börsifirma ärijuhiks
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.