• OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,12%8 311,76
  • Nikkei 225−1,24%39 353,57
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,87
  • OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,12%8 311,76
  • Nikkei 225−1,24%39 353,57
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,87
  • ST
  • 07.12.16, 07:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AS PRINTALL - Baltikumi suurima tootevalikuga trükikoda

Ajalooliselt ajalehtede ja ajakirjade trükikojana tuntud AS Printall hakkas mõned aastad tagasi hoogsalt oma teenusevalikut laiendama, kasvades suurima tootevalikuga trükikojaks kogu Baltikumis. Tänavu on ASil Printall tähistada veel üks oluline verstapost – trükikojal täitus 45. tegevusaasta.
Printalli müügidirektor Margus Liivamägi
FOTO: RAUL MEE
  • Printalli müügidirektor Margus Liivamägi FOTO: RAUL MEE
Printalli müügidirektor Margus Liivamägi sõnul on trükitud toode tulenevalt uuringutest kõige mõjuvõimsam turunduskanal, edestades tele-, raadio- ja digimeedia kanaleid.
„Täna on meie enimlevinud toodeteks reklaammaterjalid, tootekataloogid, brošüürid, ajakirjad, ajalehed, pehmekaanelised raamatud, posterid, flaierid jms,“ loetleb ASi Printall müügidirektor Margus Liivamägi, lisades, et laienemine ja kasv on kindlasti plaanis ka edaspidi: „Edasised arenemisplaanid on veel kinnitamisel, kuid meie tegevus toob igal aastal põnevaid muudatusi ning hetkel ei tahaks ette rutata.“Printalli kliendid hindavad trükikoda eelkõige kõrge kvaliteedi, paindliku teeninduse ja hea koostöö poolest. Trükikoja eesmärgiks on aidata tellijal täita oma unistused ning saavutada parimad soovitud tulemused, mis omakorda on töötajatele suureks motivaatoriks: üllatada klienti ja tagada tema rahulolu suurepäraselt täidetud tellimusega.
Printalli tootmishoone
  • Printalli tootmishoone
Parima kvaliteedi saavutamiseks ja mitmekülgsete teenuste pakkumiseks investeerib Printall järjepidevalt ning regulaarselt uutesse masinatesse ja seadmetesse. Näiteks eelmisel aastal alustas tööd Baltikumi suurim ja kaasaegseim poognatrükimasin Heidelberg XL 106, millega saab teha keskmise ja väiksema tiraažiga trükiseid.Uus trükimasin on hoogsalt tõstnud ka Eesti toomis- ja teenindusettevõtete ning reklaami- ja kujundusfirmade huvi koostöö vastu Printalliga. Sel aastal on ettevõte täiendanud oma ettemalmistusprotsessi ning järeltöötlusvõimalusi läbi uute voltimis- ja stantsimisseadmete.
Keskkonnasõbralikkus on aasta-aastalt aina olulisem
Printalli peamised kliendid olid varem kirjastused üle Euroopa, nüüd on aga tõusmas tellijate hulk  raamatukirjastajate ja ettevõtete seas, kes vajavad oma toodetele kvaliteetseid reklaammaterjale ning kellele läheb korda keskkonnasõbralik tootmine. Printall on keskkonnasõbralik ja vastutustundlik ettevõte, kus hoolitakse enda tegevuse tagajärgedest ja töötajatest.„Meil on ISO 9001 ja 14 001, Nordic Ecolabel, FSC ja PEFC sertifikaadid ning me kasutame rohelist energiat,“ lausub Liivamägi, täpsustades, et FSC ja PEFC sertifikaate iseloomustab jätkusuutlik metsamajandamine ja paberitootmine. Neile parameetritele vastavatele paberitele tehakse ligi 90% kõikidest Printalli tellimustest. Samuti ei kasuta trükikoda muidu trükitööstuses laialt levinud isopropanooli, mis lihtsustab küll trükiprotsessi, aga on kahjulik loodusele ning töötajate tervisele.
Printalli tootmishoone
  • Printalli tootmishoone
Ligikaudu 90% trükikoja tootmisruumidest valgustatud keskkonnatõhusate LEDvalgustitega ja kogu ettevõtte tootmises tekkiv paberijääk läheb taaskäitlemiseks erinevatele Eesti ettevõtetele. „Kliendid hoolivad keskkonnast aina rohkem ja oskavad sellele tähelepanu pöörata,” ütleb Liivamägi. „Oleme aastate jooksul omandanud hindamatuid teadmisi klientide soovidest ning vajadustest ning suudame neile pakkuda täpselt seda, mida nad vajavad.“
Tänaseks on Printall trükikojast arenenud kommunikatsioonikanalite teenusepakkuja, kuna trükitud toode on tulenevalt uuringutest kõige mõjuvõimsam turunduskanal, edestades tele-, raadio- ja digimeedia kanaleid. Inimesed iga päev langetavad oma otsuseid eelkõige printmeedias silma jäänud info baasil, kuna trükis on inimesele loomulik ja sõbralik keskkond.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.24, 08:00
Wallester ühendab jõud MTÜ-ga Naerata Ometi, et toetada abivajavaid Eesti peresid
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele