Hiina rahvuslik naps Moutai ülemeremaade turul

15. detsember 2017, 11:45
Moutai Kweichow
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20171215/CM/171219864/AR/0/AR-171219864.jpg

Moutai kontsern pidas 2017. aasta ülemeremaade edasimüüjate konverentsi.

Hiina rahvusliku alkoholimargi Moutai impordi- ja ekspordiettevõtte asutamise 25. aastapäeval, 6. novembril pidas Moutai kontsern esmakordselt Hiina alkohoolse rüüpe Moutai ülemeremaade edasimüüjate konverentsi.

Koosolek võttis kokku ja vaatas üle ülemereturgude turundusalase töö 2017. aastal ja valmistas ette 2018. aastal tehtava töö. Selle konverentsi teema oli ülemaailmse armastuse suurendamine Moutai vastu ja Moutai populaarsuse oluline suurendamine kogu maailmas. Konverentsil osales 104 edasimüüjat 66 riigist ja piirkonnast ning ligikaudu 300 pressitöötajat.

Kohtumisel juhiti tähelepanu asjaolule, et 31. oktoobriks 2017 oli Moutai kontsern viinud lõpule kokku 1622,69 tonni Moutai või muude alkoholitoodete eksportimise, teenides väliskäivet 281 665 900 USA dollarit. Praegusel ajal tegutseb 104 ülemeremaade edasimüüjat, kes on jaotunud 66 riigi ja piirkonna vahel viiel kontinendil. Moutai tooteid müüvad enam kui 450 duty-free kauplust suuremates duty-free sadamates enam kui 50 riigis. Lühiajaliste kampaaniate kõrval on Moutai püstitanud eriletid enam kui 20 riigi lennujaamades.

Mr Yuan Renguo, Moutai kontserni esimees

Viimastel aastatel on Moutai kontsern järginud hoolikalt „Moutai filosoofia levitamise, kaubamärgi eeliste ja ülemeremaade turgudel otsustavalt laienemise” filosoofiat; viinud täide „üheksat turundusstrateegiat” ja süvendanud „täppisturunduse” rakendamist ning seejärel tõstnud esile „kolme muutust” ja „nelja ülemaailmse haarde suurendamise strateegiat”, et kiirendada toodete, kaubamärkide ja turgude rahvusvahelistumist ülemeremaades. Aruannete põhjal on Moutai ülemeremaade turg alates 1993. aastast jätkanud püsivat arenemist 25 aasta kestel. 1993. aastal asutati impordi- ja ekspordiettevõte Guiyangis. Enne Aasia finantskriisi 1997. aastal oli Moutai saavutanud aasta keskmiseks kasvumääraks 11,85% ülemeremaade turul. 10 aasta jooksul vahemikus 2003 kuni 2012 kasutas Mountai ülemeremaade turu areng ära riigi ja kontserni kiire arengu soodsaid tingimusi. Ekspordi aasta kogukasvumäär jõudis 33,10%-ni, kus viiel aastal vahemikus 2007 kuni 2012 saavutati tasemeks 61,96%. Impordi- ja ekspordiettevõtte kasvumäär 2010. ja 2011. aastal on olnud 50 miljonit USA dollarit ja 100 miljonit USA dollarit, mis on kaks ajaloolist tulemust. Edasimüüjate arv on samuti suurenenud 23-lt 2003. aastal 66-ni 2012. aastal. Alates 2012. aasta lõpust on Moutai veini hind Hiinas kiiresti langenud. Ülemeremaade turul on esinenud eelnevaga seotud mõju. Mõnes riigis on müügihinnad langenud isegi ostuhindadest madalamale. Hoolimata ajutisest subsideerimispoliitikast langes ekspordimaht endiselt 10,64% võrra. Käesolevaks ajaks on Moutai kontsern üle vaadanud ülemeremaade turu ning ei ürita enam pimesi suurendada eksportimise ulatust ja kiirust, vaid pigem pöörata rohkem tähelepanu kvaliteedi arendamisele ja kaubamärgi ülesehitamisele. See tähendab, et tuleb rakendada meetmeid, nagu kanalite optimeerimine, kaubamärgi kujundi kujundamine ülemeremaade tarbijate joaks, meediakajastuse ja reklaamimeetmete suurendamine, turu puhastamine, turukorralduse parandamine, ülemeremaade sotsiaalmeedia kasutamise suurendamine, suhtluse suurendamine fännidega, ulatuslikumate turu-uuringute läbiviimist ja teeninduskvaliteedi parandamist. Erinevate ümberkorralduslike meetmete abil on ülemeremaade turgude ehituses saavutatud struktuursed korrektsioonid, turukorraldus on puhastunud ja edasimüüjate entusiasm kohaliku reklaamitegevuse ja kaubamärgi ülesehitamise vastu on olulisel määral suurenenud. Ekspordimahud ületasid 2014. ja 2016. aastal vastavalt kiiresti 100 miljonit ja 300 miljonit USA dollarit. Moutai populaarsust ja mainet ülemeremaades on järjepidevalt kasvatatud.

Mr Li Baofang, parteikomitee sekretär ja Moutai kontserni tegevjuht

Yuan Renguo, Moutai kontserni esimees, ning Li Baofang, parteikomitee sekretär ja Moutai kontserni tegevjuht, osalesid koosolekul ja esinesid kõnedega. Zhao Shuyue, Moutai kontserni parteikomitee asesekretär ja distsipliini kontrollimise komisjoni sekretär, Yang Jianjun, Moutai kontserni asetegevjuht ja pearaamatupidaja, Liu Hanlin, Moutai kontserni peanõunik, ning Yang Daiyong, Moutai kontserni asetegevjuht ning muud juhid osalesid koosolekul. Koosolekut juhtis Wang Chonglin, Mountai AG asetegevjuht. Koosolekul osalesid asjakohaste osakondade juhid, töötajate esindajad ning kõik impordi- ja ekspordiettevõtte ja Hongkongi kaubandusettevõtte töötajad.

Yuan Renguo ütles oma kõnes järgmist. 2017. aastal esines Moutai ülemeremaade turu ülesehituses kolm olulisemat punkti: esiteks kasvasid turunäitajad püsivalt; teiseks oli turu laienemine stabiilne ja innovatiivne; kolmandaks oli turu ülesehitamine stabiilne ja suurepärane. Ning edasimüüjad on samuti oluliselt aidanud kaasa Moutai kultuuri reklaamimisele ja Moutai veini müügitulemuste suurendamisele.

Moutai Kweichowi saab Eestis osta Tallinna Kaubamajast või Stockmannist ning proovida Manna la Roosas või Whisper Sister’si baarides.


Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
13. December 2017, 13:37

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris Hetkel eetris

Äripäeva raadio viimased saated

Kõiki viimased raadio saated
Otsi:

Ava täpsem otsing