Kaup24 alustab oma aastat äristrateegiaga, mida paljud ettevõtted peavad pigem mittetulusaks suunaks. Nimelt pakub Kaup24 ligikaudu 180 müüjast parema hinna üle 10 000 tootele. Hinnagarantiiga võisteldakse teiste e-poodide kõrval ka suuremate ostukettidega nagu Maxima, Prisma, Selver, Euronics jpt.
“Eesti kliendid märkavad hinnatõusu, olles paljudele tootekategooriate hinnakasvule tõepoolest väga tundlikud. Seetõttu otsustasime viia läbi kampaania, mille raames on meie juurest võimalik paljusid tooteid soodsamalt osta. Kampaaniaga alustasime käesoleval nädalal,tagades, et meie kliendid saavad tõesti parimad hinnad,” ütles Kaup24turundusjuht Rauno Kristjan.
Hinnagarantii ulatub üle 10 000 tootele seitsmest kõige olulisemast kategooriast: parfüümid, kosmeetika, mänguasjad, mööbel, mobiiltelefonid, trenažöörid ja kodumasinad. Garanteeritult parima hinnaga tooted märgitakse tähisega “Garanteerime parima hinna!” ja Kaup24 e-pood tagab Eestis ligikaudu 180 müüjast parema hinna. Kui valitud toode on selles nimekirjas, kuid leiad selle kuskilt odavamalt, siis kompenseerib Kaup24 hinnavahe.
“Valisime meie klientide jaoks kõige olulisemad tooted, mis sobiksid nii koju, igapäevaellu kui ka kingituseks. Kuna garantii kehtib väga paljudele toodetele, siis usun, et selline skaala katab enamiku klientide vajadused ja soovid,” sõnas Kaup24 turundusjuht.
Eesmärk on kasvada
Kristjan juhtis tähelepanu, et ehkki kauplejad on huvitatud sageli kõrge kasumi saavutamisest, on kaupluse strateegia keskendunud teisele eesmärgile. “Kõige olulisem eesmärk e-kaubanduses on kasvatada kliendibaasi,” tõi turundusjuht esile.
“Pigu Grupp on tegutsenud turul juba kümme aastat ja töötame jätkuvalt kasumi suunas, mida ettevõttesse tagasi investeerida. Nii suudame tagada jätkusuutliku äri, terve turuosa ja ettevõtte stabiilsuse. Veebipõhine ostmine ei ole mitte ainult mugav ja lihtne, vaid ka turvaline ja usaldusväärne,” ütles Kristjan.
Mitte kasumile keskendunud ärimudelid juhivad enamikku maailma suurimatest e-ärivaldkondadest, näiteks Amazon. Selle USA keti rohkem kui kümne aasta pikkune tegutsemisaeg ei ole olnud kasumi teenimisele suunatud, kaotamata investeeringuid erinevate tegevuste integreerimisel, kliendikogemuse ja arendustegevuse parandamises. Isegi kui kaubandus kasvab, on kasumimarginaalid endiselt väga väiksed, kuid see ei ole kauplemistegevuse edukuse peamine näitaja.
Selline strateegia ja Kaup24hinnagarantii ei ole mitte ainult turunduskampaania, vaid kasulik tööriist klientidele, mis aitab vältida ülemaksmist.
Miljoneid saadetisi sellel aastal
Alates 2014. aastast on Kaup24 saanud ligi 620 000 tellimust, mis tähendab, et tellitud on umbes 1 500 000 toodet ning iga aastaga on need arvud kasvanud 60–100%.
“Euroopas teeb keskmiselt 55% elanikkonnast sisseoste internetis. Eesti statistika näitab, et meil on endiselt palju kasvuruumi ja -võimalusi kliendibaasi kasvatamiseks. Jätkame jõupingutusi mitte ainult tootevaliku laiendamiseks ja mugavama ostuprotsessi loomiseks, vaid ka klientide jaoks heade hindade tagamiseks,” tunnistas Kristjan.
Pigu GrupistPigu Grupi, mis haldab Leedu veebipoodi "pigu.lt", Lätis "220.lv" ja Eestis "kaup24.ee", käive oli 2016. aastal 72 miljonit eurot. 2017. aastal oli planeeritud käibeks ligikaudu 100 miljonit. Ettevõtte aktsiate osakaal kuulub Kesk- ja Ida-Euroopa suurimale investeerimisfondile MCI.TechVentures, mis investeeris PIGU kontserni 2015. aastal. Leedu turuinstituut RAIT andmetel on Pigu.lt internetipood teada elanikkonna kümnest inimesest kaheksale ning sealt ostab üle poole miljoni inimese igal aastal.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Viimased uudised
Õigusruum ja ärikultuur riigis on euroopalik
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele