Kuidas kasvatada äri kümme korda?

13. veebruar 2018, 08:15
Kasvuprogrammi lõpetamine
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20180213/CM/180209933/AR/0/AR-180209933.jpg

Kuidas on võimalik, et sama sektori ettevõtetest kasvab üks aastas ainult kümme protsenti, teine aga kümme korda? SEB innovatsioonijuht Siim Lepisk ütleb, et küsimus on ambitsioonis ja oskuses pöörata digitaalsed kasvuvõimalused oma äri eduks.

SEB ja Euroopa Innovatsiooniakadeemia on koostöös rahvusvaheliste partnerite Stanfordi ja UC Berkeley ülikooli ning Google’iga välja töötanud praktilise ja juhtumiuuringutel põhineva kasvuprogrammi, mis aitab ettevõttel leida uusi kasvumudeleid ja kasvada turu rütmist palju jõudsamalt.

Kasvuprogramm on loodud tegutsevale ettevõttele, kes soovib uuenduslikul viisil tuua digitaalsuse oma ärisse ja kasvada konkurentidest rutem. Programm sobib nii nendele firmadele, kes on mõni aasta tegutsenud ja oma ärimudelit tõestanud, kui ka neile, kellel on mitu ärisuunda, millest üht soovitakse kasvatada digitaliseerimise kaudu teistest suundadest tunduvalt kiiremini.

Osalema on oodatud ettevõtted, kes tahavad leida uusikasvumudeleid ning kasvada turust oluliselt enam ja kiiremini, olgu väljakutseks toodete ja teenuste digitaliseerimine, uutele turgudele laienemine või mõni muu ettevõttele kasvu toov suund. Kasvuprogrammi läbides jõuab ettevõte plaanini, kuidas kolme kuni kuue kuuga astuda äritegevuses samm edasi.

Kui soovite oma ärile kümnekordset kasvu, siis vaadake lähemalt: www.seb.ee/kasvuprogamm.

Kasvuprogrammis osalenud ettevõtjate arvamused


Verston Holding: „Kasvuprogramm lihtsustas meie inseneride igapäevatööd“

Verston Holdingi juhatuse liikme Veiko Veskimäe sõnul osalesid nad kasvuprogrammis selleks, et ärgitada juhtkonda mõtlema innovatsioonile ja muuta oma inseneride igapäevatöö lihtsamaks.

„Meil oli kasvuprogrammi alguseks kaardistatud valu, mis meie inseneridelt igapäevatöös olulise osa ajast röövib, kuid sisulist väärtust ei anna. Programm andis meile väga hea võimaluse see probleem samm-sammult läbi käia. Nüüdseks on meil kokku lepitud projekti esimese etapi rahastus ja peagi valmimas prototüüp, millega loodame sektoris tervikuna muuta käitumismustreid ning pakkuda kaasaegset lahendust antud probleemile,“ ütleb Veskimäe.

Omniva: „Kasvuprogramm on ettevõtjale, kes ei rahuldu keskpärasega“

Omniva infoäri valdkonna juhi Sander Aasna sõnul andis kasvuprogramm eelkõige väga head tööriistad, kuidas struktureeritumalt ja süsteemsemalt oma ambitsioone ellu viia.

„Soovitan kasvuprogrammi kõigile ettevõtjatele, kes ei rahuldu pelgalt keskpärase või lihtsalt hea tulemusega. Kui teil on suur ambitsioon või soov midagi teistmoodi teha, siis annab SEB kasvuprogramm selleks hea teoreetilise ja praktilise tööriistakasti,“ rõhutab Aasna.

2017. aastal osalesid kasvuprogrammis ADM Interactive, Omniva, BDO Eesti, Opus, Frontier Hockey, Ragn-Sells, Big Idea Group, Tallinn Dolls, Iglusaun, Volvo Estonia, Nordnet, Võrguvara, Loodusvägi, Novarc Group, Ekspress Meedia, Plasto, Aberg Express, BHC, DSTream Accounting, Klick Eesti, Verston Holding, Eolane Tallinn, Creditinfo Eesti ja MRPEasy.

Kasvuprogrammi töötoa galerii:
Fotod: Ardo Kaljuvee

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
07. February 2018, 08:20
Otsi:

Ava täpsem otsing