21. märts 2018
Jaga lugu:

Reval Group võtab avariijärgse asjaajamise enda kanda

Reval Groupi remonditöökoda asub aadressil Mäealuse 1 Tallinnas
Reval Groupi remonditöökoda asub aadressil Mäealuse 1 Tallinnas  Foto: Reval Group

Autoteeninduse Reval Group meeskonnaliige sõidab avarii järel ise kliendi masinat üle vaatama, pakub vajadusel tasuta taksoteenust ning teavitab teda SMSidega remonditööde kulgemisest.

Tänu kõige moodsamale IT-lahendusele antud valdkonnas – Rootsi Cabas ja CabPlanile – on Reval Group saanud oma tegevuse täielikult digiteerida ning kiirendada info liikumist kliendi ja remonditöökoja vahel.

Nagu õnnetus, ei hüüa ka avarii tulles. Enamasti tuleb appi kindlustusselts ning sõiduki remont teostatakse liikluskindlustuse või kasko alusel. Töökoda valitakse kliendi või kindlustusandja soovitusel. Valida ega soovitada ei saa neid töökodasid, mis asuvad ebaausate ja ebaprofessionaalsete töövõtete tõttu kindlustusseltside nn mustas nimekirjas. Viimase etapina tasub kindlustusselts remonditöökoja arve.Selles tekkinud kolmnurgas on sõiduki omaniku tähtsaks partneriks remonditöökoda. Tavaliselt suhtleb usaldusväärne töökoda otse kahjukäsitlusega ning seetõttu ei pea klient tegema muud, kui vaid töökotta pöörduma. Viimases aidatakse täita dokumendid ning ollakse abiks kuni protsessi lõpuni ehk sõiduki kättesaamiseni.

Soovides pakkuda sõidukite remonditurul parimat kvaliteeti ja innovatiivseimat teenust, on Reval Group teinud kogu protsessi kliendile lihtsaks ja mugavaks, tagades seejuures kiire ja kvaliteetse remonditeenuse.

Tänapäeva kiires ühiskonnas on raske leida aega ootamatuste jaoks. Just seetõttu on Reval Group välja kujundanud kaasaaegsetel IT-lahendustel põhineva kontseptsiooni, säästmaks kliendi aega.

Avarii järel on vaja läbida kolm olulist etappi, mis eeldavad oma seniste toimetuste poolelijätmist ning sõidukiga tegelemist. Esiteks paberite vormistamine ning kahjustuste hindamine. Tavaliselt viiakse see läbi värvitöökojas. Teiseks sõiduki viimine töökotta ja kolmandaks korras sõidukile järeleminek.

Autodele, mis on nooremad kui üheksa aastat, annab Reval Group enda paigaldatud värvkattele eluaegse garantii. Aga garantiitingimusi tuleb ka jälgida.
Autodele, mis on nooremad kui üheksa aastat, annab Reval Group enda paigaldatud värvkattele eluaegse garantii. Aga garantiitingimusi tuleb ka jälgida.  Foto: Reval Group

Reval Group aitab avarii likvideerimise igas etapis aega kokku hoida

Töökotta sõitmiseks võib kuluda palju aega ning klientide tagasiside põhjal on ettevõte otsustanud, et läheb hoopis ise kliendi juurde. Üheskoos vaadatakse vigastused üle ning vormistatakse paberid – kliendile mugaval ajal ja sobivas asukohas. Pole vahet, kas sõiduk asub Keilas või Lasnamäel – Reval Groupi konsultandi abiga võtab sõiduki ülevaatus ning dokumentatsiooni vormistamine 10–15 minutit. Kui sõiduk on avarii järel muutunud sõidukõlbmatuks või võib olla liikluses ohtlik, saadab Reval Group puksiirauto järele. Kõik need teenused on kliendi jaoks ilma lisakulutusteta.

Teenuse kasutamine on lihtne, selleks tuleb kodulehel revalgroup.ee asuvasse broneerimissüsteemi sisestada eelinfo, soovi korral laadida sõidukist või sündmuskohast juurde pildid, määrata sobiv aeg kohtumiseks ning see broneerida. Kommentaaridesse saab märkida, kas soovite ise sõidukiga remonditöökotta tulla või eelistate, et töökojast tullakse teie juurde.

Pärast kindlustusseltsi väljastatud garantiikirja võtab Reval Group kliendiga ühendust ning broneerib sobiva aja sõiduki remontimiseks. Kui on vaja tellida varuosi, teavitatakse klienti garantiikirjast ning pärast seda tellitakse varuosad. Kui aga vajalikud osad on laos, lepitakse kohe remondi aeg kokku.

Klientide aja säästmise nimel sõidab Reval Groupi esindaja ise avarii läbi teinud kliendi juurde.
Klientide aja säästmise nimel sõidab Reval Groupi esindaja ise avarii läbi teinud kliendi juurde.  Foto: Reval Group

Mis on Reval Group OÜ?Reval Group OÜ on 1997. aastal loodud Eesti kapitalil põhinev firma. Ettevõte omab pika­ajalist kogemust nii uute kui ka vanade sõidukite remontimisel, eriti Volkswagen AG grupi sõidukite puhul. Reval Group teeb juba aastaid allhanget nii Škoda kui ka Opeli margiesindustele.

Taksosõit töökoja kulul

Lisaväärtusena pakub Reval Group koostöös Tallink Takso või Takso1224ga Tallinnas võimalust tulla remonditöökotta sõidukile järele taksoga – seda töökoja kulul. Samuti on võimalik küsida remontimise ajaks asendusautot – samuti kliendi jaoks lisakuluta.

Tihtipeale tekib kliendil küsimusi, kui kauaks jäädakse remondi ajaks autost ilma ning mida reaalselt autoga tehakse. Kõik saab alguse puudulikust teavitusest ning informatsioonist, aga tänu kõige moodsamale IT-lahendusele antud valdkonnas – Rootsi Cabas ja CabPlanile – on Reval Group saanud oma tegevuse täielikult digiteerida ning seejuures kiirendada info liikumist kliendi ja remondi töökoja vahel.

Uudse süsteemi abil saadetakse kliendile meeldetuletav SMSi broneeritud ajast. Sama sõnumiga saab klient ka lingi, et jälgida sõiduki remondi kulgu reaalajas. Tavaliselt jaotub remont 7–8 etapiks ning iga etapi lõppemisel saab klient ka vastava sõnumi. Pärast sõiduki valmimist saadetakse kliendi e-postile kokkuvõte kalkulatsioonist, kus on loetletud ka tehtud tööd ja vahetatud varuosad. Reval Groupi pildipanka jäävad sõiduki vigastuste fotod kümneks aastaks, mida klient võib igal ajal küsida.

Kõikidele töödele kehtib kaheaastane garantii

Garantiitingimuste puhul on Reval Group konkreetne ja selge – kõigile töödele kehtib kaheaastane garantii, sõlmedele ja varuosadele vastavalt tootja ettekirjutustele, kuid mitte vähem kui kuus kuud. Autodele, mis on nooremad kui üheksa aastat, annab Reval Group enda paigaldatud värvkattele eluaegse garantii. Aga selleks on vaja jälgida garantiitingimusi.

Kui kliendil kaskokindlustus puudub, leiab Reval Group võimaluse pakkuda parimat hinna-kvaliteedi suhet. Kõik konsultatsioonid on tasuta. Lisaks julgeb ettevõte väita, et tänu tootmisprotsessi digiteerimisele ning efektiivsele asjaajamisele, pakutakse margiesinduse kvaliteeti, aga samas soodsat hinda.

Lisaks keretöödele teostab Reval Group ka sõidukite hooldust, diagnostikat, sildade reguleerimist, rehvivahetust ning valmistab autosid ette tehnoülevaatuseks.

Tihtipeale on kliendid pöördunud Reval Groupi poole küsimusega – mille poolest erinevad nad samalaadsest teenusest, Rohelisest Lainest? Erinevus seisneb selles, et lisaks dokumentide vormistamisele viib Reval Group kogu protsessi kliendi jaoks läbi võimalikult kiirelt ja valutult. Teenindus on personaalne – vormistatakse kliendi dokumendid, vaadatakse üle auto vigastused, remont tehakse kvaliteetselt, antakse asjalikku nõu ja pakutakse lisavõimalusi, näiteks koostöö taksodega või asendusauto võimaldamine. Kogu protsess on kliendile kiire, kvaliteetne, läbipaistev ja mis kõige tähtsam – efektiivne ja kulutõhus.

Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt