Stanley Black & Decker: mood on jõudnud ka tööriistasektorisse

03. aprill 2018, 15:00
Stanley Black & Decker
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20180403/CM/180409949/AR/0/AR-180409949.jpg

Black+Decker, Stanley, Stanley Fatmax, DeWalt, Lenox ning Irwin on tuntud nimed igale ehitusinimesele. Eestis esindab neid kaubamärke Stanley Black & Deckeri Baltikum, mis suurendab aasta-aastalt siinset turuosa ning varustab kliente tööriistamaailma kõige uuemate toodetega.

Nii professionaalsele ehitajale kui ka kodutarbijale elektri- ja käsitööriistu, tööriistakaste ning erinevaid kinnitusvahendeid tootev Stanley Black & Decker pakub oma innovaatilisi, kvaliteetseid ning asendamatuid lahendusi juba enam kui 170 aastat. Just lai tooteportfell, kvaliteetne toodang ja pidev tootearendus ongi Stanley Black & Deckeri põhitunnused.
Aastal 1922 tuli Raymond Dewalt turule esimeste puidutööstuses asendamatuteks saanud juhtmega saagidega, mis kasvatas kordades tootmise efektiivsust. Tänaseni on DeWalt pühendunud sellele, et toota enam kui tuhandes tehases üle maailma juhtivaid, patenditud tehnoloogiaga innovaatilisi lahendusi, mida nimetatakse õigustatult ehitusvaldkonna Mercedesteks. DeWalti elektritööriistad on kaetud 1+2-aastase tootjagarantiiga.
Kodumeistrile pakub asendamatut tööriistaparki kontserni teine tuntud tootja Black+Decker, kellele kuulub muide au olla maailma esimese elektritrelli leiutaja. Ettevõtte insenerid pakuvad ohutut tehnoloogialahendust, lihtsustamaks igapäevatoimetusi nii kodus kui ka aias: valida tuleb vaid õige tööriist puurimaks avasid, panemaks kokku mööblit, lihvides vanu aknaraame või hoopis tegemaks ühel toredal perepäeval korda oma aeda – murutrimmerid, lehepuhurid, hekilõikurid ja palju muud on saadaval nii juhtmega kui ka akutoidega lahendusena!
Stanley Black & Deckeri Baltikumi müügikoordinaator Maksim Gendelevitch toob laiast tootevalikust rääkides näiteks, et kontserni toodanguga saab tutvuda nii nende müügiesindajate juures kui ka spetsiaalsetel mobiilsetel demopäevadel, mil spetsialistid sõidavad tehasesse koolituspäevi läbi viima. Koolituspäevi väärtustatakse muide klientide seas väga kõrgelt, sest inimestel on suur huvi reaalselt näha uusimaid tööriistu töötamas, proovida neid ning valida töödele vastavalt õige seade: kas Black+Deckeri, Stanley Fatmaxi või DeWalti masin.

Stanley Black & Decker

Eesti inimene on väga aldis proovima uusi tooteid

Stanley Black & Deckeri Baltikumi partneri Tallmac Tehnika OÜ müügijuht Rene Kuurberg nendib, et vastupidi Läti ja Leedu inimestele võtavad nii Eesti koduehitajad kui ka professionaalid innovatiivseid tooteid väga kiiresti omaks. „Loomulikult tõusevad iga aastaga tarbijate nõuded tööriistade kvaliteedile ja samuti järelteeninduse kvaliteedile. Tööriistades hinnatakse lisaks tehnilisi omadusi, kasutusmugavust, innovatiivsust ning eks ikka vaadatakse ka hinda, kuigi aina enam peame tõdema, et ka nii-öelda pühapäevaehitajad soetavad endale professionaalidele suunatud tööriistu.”
Väga oluline on tema sõnul ka, et ühte tooteperre kuuluks võimalikult laialdane valik erineva otstarbega tööriistu. See tähendab, et ühel akuplatvormil saab laadida näiteks nii trelli, saagi kui ka lõikureid ning kõigi nende akusid saab omavahel vahetada. „Kui klient on valmis investeerima pikaajaliselt ja tervesse tooteperekonda, soovib ta kindlustunnet, et tööriistad teeniksid teda kaua ning tõrgete puhul oleks olemas koht ja inimesed, kes aitavad.”
Tihedat suhtlust klientidega ja nende positiivset tagasisidet peab äärmiselt tähtsaks ka Stanley Black & Decker, testides seda igal aastal sõltumatu turu-uuringufirma küsitluste kaudu. „Rõõm on tõdeda, et lõppkasutajad hindavad meid kõrgelt – nii tooteid kui ka suhtlust, järelteenindust ning klientide arvamusega arvestamist. Aga kuidas saaksimegi õiges suunas areneda, kui me oma kliente ei kuulaks?” räägib ettevõtte Baltikumi müügijuht.
Nii Rene Kuurberg kui ka Maksim Gendelevitch nendivad, et tänapäevane tööriist peab olema lisaks tehnilistele võimetele ka välimuselt äge, visuaalselt kena vaadata ning käele ergonoomiline. „Kui inimestel on valida antivibratsioonitehnoloogiaga haamri ja tavalise, kätt rohkem põrutava haamri vahel, soovivad nad proovida pigem uut ja moodsat tööriista. Võib öelda, et mood on jõudnud ka tööriistade sektorisse!”
Stanley, Stanley Fatmax ja Irwin on asendamatud käsitööriistad ja hoiustamislahendused ning Black+Deckeri, Stanley Fat­maxi ja DeWalti kvaliteetsed ja vastupidavad elektritööriistad on kergesti leitavad hästi varustatud ehitusmaterjalide kauplustes ning tööriistakeskustes üle Baltikumi.

tanley Black & Decker

Stanley Black & Decker püüab Baltikumis liidrikohta

Maailmamastaabis number 1 tööriistatootja Stanley Black & Decker loodab lähemate aastate jooksul rohkem kanda kinnitada ka Baltikumis ning tänu klientidelt saadud usaldusele ja eelistusele tõusta siin samuti liidrikohale edukaimaks aku- ja elektritööriistade müüjaks.
Kontserni kogukäive üle maailma oli 2017. aastal 12,7 miljardit dollarit, millest käsitööriistad ja tööriistakohvrid moodustasid 8,8 miljardit. Igas kvartalis tuuakse turule mitukümmend uudistoodet ning nii USA kui ka Inglismaa tehastes teevad sadakond inseneri pidevat arendustööd uute innovaatiliste tööriistade loomiseks.
Aastaks 2022 plaanib Stanley Black & Decker jõuda 22 miljardi dollari suuruse käibeni, mida ei kavatseta saavutada pelgalt orgaaniliselt, vaid täiendada oma portfelli teiste tootjate ostmisega. Tegelikult ei ole ettevõtte kasv Baltikumis juba täna sugugi väike, vaid ulatub Maksim Gendelevitchi sõnul keskmiselt mõnekümne protsendini aastas, mis on sellise turuosa omamisel väga hea näitaja. Eesti, Läti, Leedu esindused kuuluvad koos teiste 12 Kesk- ja Ida-Euroopa riikidega Poola peakontori alla ning moodustavad koos Šveitsi, Austria ja Saksamaaga ühtse regiooni, mille kogukäibe eesmärk on üks ilus ümmargune number – 1 miljard dollarit aastas. Kokku töötab kontserni siinses regioonis veidi üle 800 inimese.
„Meie eesmärk on tõusta Baltikumis oma valdkonna liidriks,” tunnistab Maksim Gendelevitch ja lisab, et selle nimel käib aktiivne töö edasimüüjate, partnerite ja tehaste vahel. Ettevõtte tootmisüksused asuvad üle maailma: enamik Euroopas müüdavaid akutööriistu on toodetud Euroopas, juhtmega masinad on valmistatud nii Euroopas, USAs kui ka Kaug-Idas. Stanley Black & Deckeri põhimõte on hajutada tootmist üle maailma, et hoida logistikakulusid madalal ning pakkuda seeläbi klientidele sõbraliku hinnaga kvaliteettööriistu. „Meie moto kõlab „For Those Who Make The World” ehk teisisõnu loome lahendusi ja muudame igapäevategemisi lihtsamaks ning ohutumaks nende jaoks, kes ehitavad meie maailma.”

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
03. April 2018, 10:14

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris Hetkel eetris

Äripäeva raadio viimased saated

Kõiki viimased raadio saated
Otsi:

Ava täpsem otsing