Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kasvavas infomüras tõuseb välireklaam edukamalt esile
Tänaseks on veebireklaami edu kuulutanud enamik turunduseksperte. Röövellikult trükireklaamilt tulusid võtnud veebireklaam upub aga suurde infomürasse. Tänu sellele elab uut tõusu läbi välireklaam, kus on toimumas mitmed innovaatilised arengud.
Eesti ühe suurema reklaamide paigaldaja Rescovali tegevjuhi Reijo Metsaoja sõnul oli välireklaam pikalt stabiilne meediakanal, mille kasvunumbrid suuri hüppeid ei teinud. Ta nentis, et koos veebireklaami võidukäiguga pidid välimeediapindu pakkuvad ettevõtted uuesti üle vaatama oma toote, eesmärgiga muuta välireklaam märkamatust maanteetulbast pilkutõmbavaks elamuseks.
Välireklaami edu on erilahendustes
Rescovali juhi sõnul ongi välireklaami edu täna erilahendustes, millest levinuimad on reklaamtreileritel olevad välireklaamid. Reklaamtreilereid saab kasutada ootamatutes kohtades – nii ei teki inimestel tüdimust pidevalt samas kohas seisva reklaamtulba suunast, mis lõpuks sulandubki linnapilti.
Varem saatis erilahendustel põhinevaid välireklaame kvaliteedimured: antud tüüpi reklaamid ei olnud valgustatud ning nii said reklaamid sageli tuule tõttu kahjustada.
Ettevõte pööras antud mured aga arengueesmärkideks, tuues turule moodul-reklaamtreilerid. Need peavad Metsoja kinnitusel hästi vastu ka meie põhjamaistele tuultele-tormidele. „Saame anda oma treileritele paigaldusgarantii. Meie reklaamtreileritel on ka valgustuse võimalus, tänu millele on reklaamid nähtavad ka ööpimeduses. Lisaks on võimalik omavahel kaks reklaamtreilerit kokku monteerides luua 12 meetri laiuseid välimeediapindu. Moodultreilereid saab uudse lahendusena ühendada ka neljast küljest vaadeldavaks ja pealt kaetavaks nii-öelda kuubikuks või kolmnurgaks.”
„Loodame, et uus lahendus paneb klientide ideed tõeliselt lendama, sest võimalusi mastaapsetele, ent samas kerge vaevaga rajatavatele välimeediapindadele on rohkelt,” lubas ta.
Rescoval keskendub tootearenduses uuenduslikkusele, et Eesti ja ka lähiriikide tarbijaid haaraks huvitavad ning kordumatud sõnumid välimeediapindadel. „Veebireklaam on küll tulnud, et jääda, ent me oleme aina enam väsinud kogu sellest inforohkusest, sundides end rohkem aega kulutama meelepärase leidmiseks. Nüüdsed moodul-reklaamtreilerid saavad olla oodatud platvorm Eesti kaupmeestele, kes võrdväärselt huvitaval viisil Eesti elanikele kodumaiseid häid kaupu ja teenuseid tutvustaksid,” usub Metsaoja.
Reklaamtreileri kasutusvõimalused
Rescoval rendib uuendusliku lahendusega reklaamtreilereid, mille sirgjooneline konstruktsioon tagab kindla vastupidavuse ja annab võimaluse treilereid omavahel kokku monteerides saavutada kuni 72 m² suuruse pindalaga esitluspinna.
Treilereid saab kasutada nii ühe- kui ka kahepoolsena mõõtudega 6 × 3 m ja 12 × 3 m või kokkumonteeritult igast küljest vaadeldava kolmnurga ja nelinurga lahendustena. Treilerite eeliseks on kuubikuefekt ehk reklaam katab kõik konstruktsiooni küljed, ka pealmise osa – selline pinnakasutus on efektiivne eriti üritustel, kus sündmusi jäädvustatakse ka droonidega ülalt. Reklaampinda on võimalik tõsta 1,5 m kõrgusele maast ja varustada valgustusega.
Rescoval OÜ on rohkem kui 10 aastat tegelenud Eesti reklaamimaastikul reklaamide paigaldusega. Täna teenindab ettevõte paljusid Eesti suurimaid reklaamiagentuure ja kaubanduskeskuseid.
Vaata videot!