Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Teremarkets – tulevikuäri on kohal
Rooma filosoof Seneca ütles kord, et õnn on saatuse kohtumine võimalusega. Mitte ükski taustalugu ei ole tõesem kui digitaalset tegutsemisplatvormi pakkuva firma Teremarkets tõus üheks juhtivaks internetipõhiseks üleilmseks turundusettevõtteks, mis Eestis kunagi loodud.
Teremarkets või teisisõnu „üleilmsed turud” peegeldab igati oma nime lähteallikat, kuna ettevõtte tegevuspõhimõte on laiendada oma võrgustikku internetipõhise turunduse, tehnoloogiliste uuenduste ja projektide väljatöötamise kaudu niššides, mis hõlmavad näiteks internetipõhist teemantide levitamist ja kvaliteedi tagamist.
Iga eduka rahvusvahelise ettevõtte taga on juht, kelle kartmatusele ning edukate äriprojektide väljavalimise ja nendesse investeerimise võimele ei ole konkurenti. Teremarketsi asutaja Ethan Halevi teab, et kõigi äriprojektide puhul, milles ta osaleda otsustab, ei ole lõpptulemused garanteeritud, kuid ta suurendab oma võimalusi, rakendades alati järjepidevalt oma põhimõtteid, mida ta nimetab oma „töömetoodikaks”. Mõistmaks täielikult selle metoodika tausta, peame süüvima neid kasutava isiku tausta.
Saatuslik teekond Eestisse
Halevi sündis Yaguris Iisraelis. Linnas, kus koostööst on kujunenud eluviis. Tema kirjelduste kohaselt tegid kõik koostööd ühe ühise eesmärgi nimel ja said sellest ühiskondlikku kasu. Seetõttu ei ole ootamatu, et pärast ülikoolist lahkumist Londonis Inglismaal leidis ta end töötamast riskikapitali-ettevõtetest, kus ta juhtis meeskondi väga erinevates projektides.
Siiski sekkus eelmainitud „saatus” õhtusöögi ajal Jeruusalemmas ja muutis Halevi elu igaveseks. Sel õhtusöögil kohtus Halevi endise Eesti presidendi Toomas Hendrik Ilvesega, kes tutvustas talle mitmeid Eestis ettevõtte asutamisega kaasnevaid eeliseid.
„Ma vestlesin temaga mõnest ettevõttest, millega ma töötasin, ja ta ütles: „Miks sa ei asuta ettevõtet Eestis”. Me arutasime president Ilvesega sellise ettevõtmise plusse ja miinuseid ning ma taipasin sellel hetkel, et see on päris huvitav võimalus.”
Selle inspiratsiooniga otsustas Halevi Eestisse kolida, kus ta asutas koos oma kahe kolleegiga iduettevõtte nimega OÜ ViisTek Media, internetipõhise turundusettevõtte, millest sai Halevi esimene suurem edulugu. Halevi kirjeldab ViisTeki kasvu kui kuut aastat, „mil me langetasime oma pead töölaudade kohale ja lihtsalt tegime tööd”. Ning see toimis, kuna Halevi müüs ViisTeki 2018. aastal Rootsi börsil noteeritud hasartmänguettevõttele, mis nägi Halevi ettevõtet olulise lisandväärtusena oma portfellis, mitte ainult finantstulemuste, vaid ka selle hoolikalt planeeritud äritegevuse tõttu.
Me loomus on internetipõhine
Üritades korrata oma eelmise ettevõttega saavutatud edu, suunasid Halevi ja tema partner oma püüded uude ettevõttesse Teremarkets, millele on selle ainulaadse kontseptsiooni ja varajase edu tõttu mitmetel kordadel lähenenud investorid. Samas ei ole väljumisele keskenduv strateegia ettevõtliku mehe peatsetes plaanides.
Praegu laieneb Teremarketsi kaubamärk Põhja- ja Lõuna-Ameerikasse ning on avamas täiendavaid harukontoreid turgudel nagu Austraalia ja peatselt Aasia. Teremarketsi uhiuues kontoris Eestis asub ettevõtte tuumikmeeskond. Sealt leiate suurema osa nende tegevusplatvormidest, projektijuhtidest, analüütikutest ja kontohalduritest. „Kui me värbame selle ettevõtte tuumiktöötajaid, toimub see Eestis,” ütles Halevi.
Ettevõte toimib äritegevuse keskusena, kust kliendid saavad juurdepääsu kõigele alates turundusmaterjalidest kuni tehnoloogiate väljatöötamise ja strateegiateni. Nende ettevõtete kõiki olulisemaid äritegevusega seotud aspekte haldab ja juhib Halevi meeskond Eestis, võimaldades nii välisriikides asuvatel ettevõtetel keskenduda oma vajalikule tegevusele, ärivõimaluste loomisele.
Teremarketsi pikaajaline eesmärk on saada üleilmseks mõjutajaks, üleilmseks juhtivaks ettevõtteks meie platvormidel ja meie loomesektoris. „Teremarkets soovib luua parema ühiskonna, kus inimesed saavad luua sünergiaid ja töötada ühisel turul. Ma soovin omada platvormi, mis võimaldab inimestel töötada koos teiste inimestega üle kogu maailma lugupidavas ja usaldusväärses keskkonnas. Minu visiooniks on, et Eesti inimesed töötaksid koos Peruus, Kanadas või Hiinas asuvate inimestega ning vastupidi,” ütles ettevõtte asutaja entusiastlikult.
Teremarkets – ettevõtteid aitav ettevõte
Seekord vaatab Halevi oma ettevõtte struktuuri teisiti. Ta mõistab, et tal ei ole mitte ainult võimalik oma enda elu paremaks muuta, vaid ta suudab samuti muuta teiste elu.
Halevi on keskendunud vanade väärtuste ja usalduse tagasitoomisele oma kaasaegsete ettevõtmiste kaudu. Olemine positsioonis, kus ta ei ole mitte ainult ettevõtja, vaid ka filantroop, on tema jaoks kink ning ta mõistab, et tema edu annab talle erilise võime aidata teistel uuele tasemel jõuda.
„Teremarketsit edasiviiv innovatsioon ei peitu ainult uues tehnoloogias. Meie ärimudel on väga ainulaadne, kuna see fokusseerib meie tööhõivetavad üksikisikute ümber, kes ei ole mitte ainult suutlikud, vaid selle ka ära teeninud,” ütles Halevi. “See tähendab, et inimesed saavad üksteist vastastikkuse austusega aidata ning kui keegi vajab abi, saame meie aidata.”
See suund näib olevat väga oluline osa Teremarketsi ärimudelist, kuna Halevi usub, et nende motiveeritud ja töökate isikute toetamise mitmekordistab väärtuse pikas perspektiivis.
„Meie äritegevuseks on inimeste aitamine. Hoolimata sellest, kas nad on üksikemad, füüsilise puudega või praegu tööjõuturult tõrjutud. Me otsime sõjaväeveterane või muid isikuid, kes hetkel abi vajavad. See on see, miks me siin oleme,” ütles Halevi, lisades, et internetipõhise töö eeliseks on see, et füüsilised võimed ei ole takistuseks. „Tugev tööeetika ja motivatsioon on olulised komponendid, mida me üksikisikus otsime,” lisas juht.
„Me mitte ainult ei aita neil oma tegevust alustada, vaid osutame neile igakülgset tuge kõiges vajalikus, sh müügis ja turunduses, tootearenduses, rahastuses ja juhtimises – kõiges, mida nad vajavad, et saaksid keskenduda sellele, mida peavad tegema eduka ettevõtte ülesehitamiseks – see on Teremarkets,” selgitas Halevi.
Ei ole raske mõista, miks Teremarketsile ennustatakse kiiret üleilmset laienemist. Teine kasvukvartal, mis on tingitud nende mitmekülgsetest investeeringutest kõrge kasumlikkusega ettevõtetesse koos tarbija- ja töötajalojaalsusega, on ideaalne edu retsept. „Edukate ettevõtete loomine on üks asi, kuid edu saavutamine oma isiklikul tasandil loob tee ka teiste inimeste elude muutmiseks.
Just nii kavatseb Ethan Halevi viia Teremarketsi 2019. aastasse. Ühe eduloo kaupa korraga.
Teremarkets -The innovation of Success
The Roman philosopher Seneca once quoted that “luck is when fate meets opportunity’. No back story reads more true than the rise of Teremarkets as one of the leading online global marketing companies that Estonia has produced.
Teremarkets or in other words ‘Global Markets” is every bit true to it’s source name in that its modus operandi is to expand it’s network through online marketing, technological advances and project development in niches as varied as online diamond distribution and quality assurance.
Behind every succesful multi national company there is a leader whose fearlesness and ability to choose and invest in succesful ventures is unmatched. Teremarkets founder, Ethan Halevi knows that every venture he embarks on is a roll of the dice but he is willing to hedge his odds by always sticking to what he calls his “working methodologies”.
In order to really understand what drives these methodologies we have to dig into the history of the man who empowers them.
The Path To Estonia
Halevi was born in Yagur, Israel. A town where a cooperative infrastructure was a way of life. As he describes it, everybody worked together for one common goal and reaped the benefits as a society.
It is no wonder that once he left University in London, England he found himself working in VC’s, where he lead teams in multi faceted projects.
However, it was during a dinner party in Jerusalem that the aforementioned ‘fate’ stepped in and changed Halevi’s life forever.
At the dinner, Ethan met former Estonian President Toomas Hendrik Ilves who introduced him to the many advantages of opening up a business in Estonia.
“I was chatting with him about some of the companies that I was working with and he said ‘Why don’t you open a company in Estonia?’ The President and myself discussed the pros and cons of such a ventureand it was then that i realized that it was quite an interesting option”
With that inspiration Ethan decided to move to Estonia where he and two colleagues embarked on a startup they named ‘Viistek Media’, an online marketing company that became Halevi’s first grand scale success.
Ethan describes the growth of Viistek as 6 years of “putting our heads down and just getting to work”.
And work it did, as in 2018 Halevi sold Viistek to a Swedish listed gaming company that saw Halevi’s company as something that they wanted to add to their portfolio, not just for the financial windfall but because of it’s meticulous operation.
We Are All About Online
Looking to replicate the success of their original company, Halevi and his founding partner turned their efforts into their new venture, Teremarkets, that due to it’s unique concept and early success has already been approached numerous times by investors. However an exit strategy is not in Ethan’s immediate plans.
Currently the Teremarket’s brand is spreading into North and South America and is now in the process of opening more offices in markets such as Australia and soon Asia. Teremarkets brand-new expanded office in Estonia represents the core team of the company. There you will find most of their operating platforms, project managers, analysts and account management. “When we recruit the core of this company it will be done in Estonia,” said Halevi.
The company will serve as a center of operations where entrepenuers can access everything from marketing materials to technological development and strategies.
All of the integral operational aspects of these ventures will be handled and managed by Ethan’s team in Estonia allowing the companies abroad to focus on what they need to do, generating business.
“Teremarkets long - term goal is to become a global influencer, a world leader within our platforms and in our creative vision.
Teremarkets wants to promote a better society where people can create synergies and work within the marketplace. I want to have a platform that allows people to work with other people from around the world in a respectful and trustworthy environment. My vision is for people in Estonia to work with people in Peru, in Canada or in China and vice versa,” the founder of the company enthused.
Teremarkets -The Company That Helps Companies
This time around Halevi is looking at his company’s structure differently.
He realizes that not only is he in the position to further elevate his own life, but he can also change the life of others.
Ethan Halevi is keen on bringing back the old values and trust through his modern ventures. Being in a position to be not just an entrepenuer but also a philanthropist is a gift to Ethan and he understands that his success gives him the special ability to help others reach new heights.
“The innovation behind Teremarkets does not only lie behind our technology. Our business model is also very unique in that it targets our employment practices around individuals who are not just capable but also deserving.” says Halevi.
“ That people can help each other, with mutual respect and if someone needs help, we can help”.
This direction seems to be a very important part of Teremarket’s business model as Halevi believes that doing good for those driven and hard working individuals will multiply in value in the long term.
“We are in the business of helping people. Whether they are single mothers, live with a physical disability or are currently outside of the employment cycle. We look for military veterans or anyone that can currently use a helping hand. That is what we are here to do.” Said Ethan, adding that the benefits of online work is that physical capabilities are not a hinder.
“Strong work ethics and motivation are the key components that we look for in an individual.”
“We not only help them set up their operation but also provide them with full support for whatever they need - whether its is sales and marketing, product development, finance and management - everything they need in order for them to be able to focus on what they need to do which is build a successful operation - That’s Teremarkets,” explained Halevi.
It’s not hard to understand why Teremarkets is poised for rapid global expansion. A second quarter of growth brought on by their investment diversity in high margin businesses, mixed with consumer and employee loyalty is the perfect recipe for their success. Because building succesful companies is one thing, but building succeses on a personal level means changing lives.
This is how Ethan Halevi plans to take Teremarkets into 2019.
One success at a time… JB