Artikkel
  • Nõupidamine või firmaüritus laeval murrab argirutiini ja avardab mõtlemist

    Tallinna, Helsingi, Turu ja Stockholmi vahel sõitvad Viking Line’i laevad pakuvad lisaks puhkusele mugava ja meeldejääva võimaluse korraldada koolitusi, seminare ja tööalaseid mõtterünnakuid. Punastel laevadel on head tingimused nii suuremaks konverentsiks kui ka pisema meeskonna motivatsioonikoolituseks. Meri mõjub vabastavalt ja keskkonnavahetus paneb inimeste mõtted intensiivsemalt liikuma.

    Viking Line’i äriklientide müügijuht Reet Johannson ütleb, et merel koolitust, seminari või koosolekut pidades saab olla kindel, et rutiin kaob, seltskond on alati koos ning värsketest mõtetest puudust ei tule. „Meie laevade konverentsiruumid on loodud koosviibimisteks, koosolekuteks, motivatsiooniüritusteks, seminaride, konverentside ja tooteesitluste läbiviimiseks nii väikestele kui suurematele, kuni 200-liikmelistele gruppidele.”
    Foto: Tuukka Ervasti
    Konverentsiruumides on tänapäevane tehnika ja laeva kokad pakuvad mitmekesist toitlustust. “Usun, et pakettide kokkupanekul suudame täita kõige nõudlikumadki soovid,” märgib Johannson.
    Ürituste korraldamiseks laevadel on palju võimalusi, ka ajakavade osas on laevafirma paindlik. Näiteks pakub Viking Line 2,5-tunnist seminaripaketti laeva Viking XPRS Tallinna sadamas viibimise ajal. See annab mugava võimaluse korraldada koosolek sisuliselt Tallinna südalinnas, laeva pardal asuvas konverentsikeskuses. Lihtsama paketi puhul sisaldub hinnas kohv, tee, vesi ja puuviljavalik ning selle hind rühmadele (alates 10 inimesest) on vaid 6 eurot inimese kohta. Täiendavalt saab juurde tellida erinevaid toite.
    Üks erilisemaid pakette on aga reedene ajurünnak või koolitus merel. Päev algab väljumisega Tallinnast kell 10.45 ja lõpeb saabumisega Tallinnasse tagasi kell 16.30. Selle päeva jooksul jõuab lisaks mõttetööle meeldivalt aega veeta, meeskonnamänge mängida ja merd nautida.
    Tallinna-Helsingi liinil sõitva Viking XPRSi 7. korruse konverentsikeskuse akendest avaneb merele kaunis vaade. Laevas on kaheksa koosolekuruumi, mis omavahelisel ühendamisel mahutavad umbes 200 inimest. Väiksemad ruumid on 12-kohalised.
    Teine menukas võimalus on tulla laevale pärast tööpäeva, sõita ühiselt Helsingisse ja laevalt maha tulemata olla enne keskööd tagasi Tallinnas. Selline pakett võimaldab kutsuda töötajad tänutäheks lõõgastuma, siduda see piduliku õhtusöögi, mõne lihtsama koolituse või töötoaga ning lõpetada peoga laeval.
    “Meil on erinevad võimalused toitlustamiseks ja meie kaupluse personal on valmis personaalselt tutvustama erinevaid uudistooteid alates lõhnadest ja maiustustest kuni veinide ja šampanjadeni, rääkides sinna juurde lugusid tootearendamisest, müügist ja toodete eripäradest,” kirjeldab Johannson. “See on teistmoodi väljasõit, kus asjalikule päevale lisandub meelelahutus, ostlemine, ühine pidulik õhtusöök, pidu laeval, meeskonnatööna fotojaht või hoopis privaatne karaoke.”
    Foto: Tuukka Ervasti
    Viking Line’i laevade konverentsiruumides on kaasaegne tehnika ning kõik muu vajalik eduka koosoleku pidamiseks. Laeva personal on valmis paigutama mööblit vastavalt klientide vajadusele nii U-kujuliselt kui ka teatristiilis ning pakkuma einet privaatselt Rootsi lauana või katma piduliku ühise laua.

    Puhanud töötaja on rahulolev

    Lisaks Tallinna-Helsingi liinile võimaldab Viking Line põnevamat ja pikemat tööreisi ka Helsingist või Turust läbi Ahvenamaa Stockholmi. Selliseid reise kasutavad Johannsoni sõnul väga palju Soome ettevõtjad, kes pakuvad oma töötajatele võimalust ööbida laevas mitu ööd, võtta osa õhtustest pidustustest ning samas pühendada päevane aeg kas tervenisti või osaliselt koolitustele või koosolekutele.
    Laevareis hoiab seltskonna edukalt koos ning samas võimaldab inimestele Rootsis või Soomes ka linnade vaatamisväärsustega tutvumist. „Meie spetsialistid oskavad anda nõu ja aitavad broneerida muuseumikülastusi või messidel käimist,” lisab Johannson.
    Viking Line’i kõige uhkem laev M/S Viking Grace sõidab Turu-Stockholmi liinil ja pakub reisijatele vaid 24 euro eest kaheks tunniks lõõgastavat spaad laeva ninaosas, vaatega otse mullivannist või massaažilaualt merele ja võimalust imetleda kaunist Soome saarestikku. Eestlaste jaoks pole samuti Viking Grace’iga reisimine keerukas, sest Helsingist saab bussi või rongiga otse Turu sadamasse.

    Näidispakett reedesele konverentsile/koosolekule Viking XPRS pardal:

    - Edasi-tagasi pilet ühele reisijale (maaleminekut Helsingis ei toimu)

    - Laev väljub 10.45 ja jõuab tagasi kell 16.30

    - Konverentsiruumi kasutamine terve kruiisi vältel

    - Konverentsiruumi standardvarustus

    - Kohv/tee/vesi + puuviljavalik

    - Brunch või salatibuffet

    Hind 32-35 eurot/reisija

    Info ja broneerimine telefonil +372 666 3944 või [email protected]
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Tartu automüüja ostab kodulinna konkurendi
Peugeot’ ja Fiati edasimüüja Ascar Tartu OÜ ostab samuti ülikoolilinnas tegutseva Carring ASi, mis tegeleb Alfa Romeo, Jeep’i ja Opelite müügiga.
Peugeot’ ja Fiati edasimüüja Ascar Tartu OÜ ostab samuti ülikoolilinnas tegutseva Carring ASi, mis tegeleb Alfa Romeo, Jeep’i ja Opelite müügiga.