You need to enable JavaScript to run this app.
Jäta menüü vahele
Tagasi
Menüü
Otsi
Деловые ведомости
Minu Äripäev
Telli
Kõik artiklid
Investor
Raadio
Arvamus
PRO
Edukas Eesti
TOPid
Gasell
Autod
Videokogu
Uudiskirjad
JUUBEL
PDF
Edukate e-poodide edu saladus
E-poodide õppetunnid ja kasvuaasta tarbijakäitumise muutused
Kuidas e-kauplustel praegu läheb?
Muuda oma e-pood nähtavaks ja tooted leitavamaks
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu Hansaposti turundusdirektori Maris Kivi ja Convertali partneri Taavi Raidmaga sellest, kuidas e-pood otsingus paremini nähtavaks teha.
E-kaubanduse kasvul lõppu ei paista
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb Allepali portaali Osta.ee tegevjuhi Tarvo Tesloni ja DPD Eesti juhi Remo Kirsiga juttu eelnevast e-kaubanduse aastast ning sellest, mida sellelt aastalt oodata on.
Kuidas e-kanalis teenuste müügis edukas olla?
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu Piletilevi juhataja Jaanus Beilmanni ning Fitlap.ee tegevjuhi Rene Laanega e-kanalites teenuste müügist.
Mis on oluline e-poe arendamisel silmas pidada?
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu Shoprolleri juhatuse liikme Sven Raudkivi ja Lumav Commerce arendusjuhi Margus Otsaga e-poodide arendamisest, valdkonna kuumadest sektoritest ja sellest, mis on realistlik plaan e-poe valmimiseks ning mille taha tavaliselt e-pood alguses takerdub.
Hästi optimeeritud e-pood müüb rohkem
Saade "E-kaubanduse areng ja tulevik" on salvestatud e-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil juunis, kus Raido Tamar SEO Partnerist analüüsis erinevaid e-poode ning tõi ettekandes välja probleeme, kuhu e-poed takerduvad, ning tõi näiteid erinevatest valdkondadest.
Kui hea on Eesti e-poodide disain ja klienditeenindus?
E-kaubanduse teemalises saates räägivad Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ning Futurist Estonia UX disainer ja partner Andres Kostiv disainist ja klienditeenindusest, mida nad kogesid, kui analüüsisid põhjalikult 57 Eesti e-poodi.
Kiire ja mugav makselahendus aitab e-poe käivet kasvatada
Saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ tuleb juttu e–kaupluste makselahendustest ning sellest, kui oluline on pakkuda e–poes kliendile mugavaid lahendusi.
Milline on Eesti e-kaupluste maine?
Saates tuleb juttu Eesti e-kaupluste mainest, kaupade tagastamisest, mustast nimekirjast, turvalise ostukoha märgisest ning ka sellest, kui palju kasvavad e-kaupluste käibed. Saates on külas Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Kuidas optimeerimisega e-poe müüki kasvatada?
E-kaubanduse teemalises saates tuleb juttu e-poe optimeerimisest, kasutajamugavusest ja sellest, kuidas enda e-poodi analüüsida. Saates selgub ka, mis on peamised probleemid Eesti e-poodidel ja millised on kõige paremini toimivad e-kauplused.
Kuidas kaubad kiiremini ja mugavamalt klientidele viia?
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" on juttu innovatsioonist pakiäris. Starship Technologiesi asutaja ja juhatuse liige Ahti Heinla ning Cleveroni asutaja ja juhataja Arno Kütt räägivad e-kaubanduse kasvust, viimasest miilist ehk miks sellega nii palju tegeletakse, samuti ka pakiautomaatide rohkusest ja nende konsolideerumisest.
Müügist piiri taha ehk Soome ja Baltikumi
E-kaupmehed toovad välja, mis on nende turgude eripärad ning nüansid, millele tuleks kindlasti tähelepanu pöörata. Saates tuleb juttu turu-uuringust, tekstide tõlkimisest, turundamisest, pakkide saatmisest.
Kaua kliente reklaamiga digikanalites jälitada?
Teises e-kaubanduse teemalises saates tuleb juttu e-kaupluse turundusest. Fookuses on turunduskanalite valik, kuidas nende tulemuslikkust mõõta ja analüüsida, mis on e-turunduse matemaatika ning kui kaua jälitada kliente enda reklaamiga digikanalites. Saates saab ka nõu selle kohta, kuidas Soomes turundada, kui on soov enda e-poega sinna laieneda.
Mida on mõistlik Amazonis müüa
Esimeses saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu, milliseid tooteid on mõistlik Amazonis müüa, kui palju tuleb tähelepanu pöörata toodete tutvustusele, piltidele ning turundamisele ja klientide hoidmisele.
Menüü
Uudised
Raadio
Otsing
Minu Äripäev