Nii meediaettevõtete kui ka Eesti riigi jaoks oleks vajalik digimaksu kehtestamine esimesel võimalusel ehk siis 2021. aastaks, mitte aga kolme aasta jooksul või veelgi kaugemas tulevikus, teatas Eesti Meediaettevõtete Liit.
Kas oskame hinnata vaba ajakirjanduse väärtust või saame sellest aru alles siis, kui seda enam ei ole, on vaid üks teemadest, mille üle arutasid Äripäeva raadio saates "Fookuses" Äripäeva ajakirjanikud Neeme Korv, Koit Brinkmann ja Rivo Sarapik.
Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart tegi Tallinna Televisiooni (TTV) nõukogule ettepaneku lõpetada telekanali tegevus senisel kujul alates 1. oktoobrist, teatas Raepress.
Meediaagentuuride TOPi võitis meedia täisteenust pakkuv meediaagentuur Inspired Universal McCann OÜ, kelle põhitegevusalad on meediastrateegiate väljatöötamine, meediaplaanide koostamine ning reklaamide vahendamine.
Ekspress Gruppi kuuluv trükikoda Printall sõlmis lepingud seadmete ostmiseks, millega hinnanguliselt saab automatiseerida 25 inimese töö.
Uudisteportaal Geenius ostab seniselt tootjalt Presshouse ajakirja Digi, teatasid ettevõtted.
Tippjuhtide tasu peaks sõltuma sellest, kuidas suudetakse väärtust pikas perspektiivis kasvatada. Kui tippjuht seda suudab, siis teenib ta hästi, ning kui ta ei saa hakkama, siis on tema põhipalk nii väike, et ta lahkub ise ametist ja vabastab koha võimekamale, ütles juhtimiskonsultant Mait Raava, kes on seda meelt, et tasud peaksid olema läbipaistvad.
Alexela otsustas hiljuti investeerida meediaärisse ning ostis poole Õhtulehest. Miks selline otsus tehti ning mis on Alexela sammud nende jaoks uues ärivaldkonnas, küsime esmaspäeval Äripäeva raadio hommikuprogrammis Alexela Groupi juhatuse esimehelt Andreas Laanelt.
Maikuu esimeses Äripäeva raadio hommikuprogrammis käisid külas elektritootmise idufirmade rindel tegutsevad Sandor Liive ja Konrad Hanschmidt ettevõttest GridIO, mis muudab tulevikus koduseadmed elektrijaamadeks.
Äripäeva raadiosaates "Turunduskohv La Ecwadoris" rääkisime sellest, milline on olnud digiturunduse mõju traditsioonilise meedia kasutamisele reklaamkanalina. Vaatasime, milliseid kanaleid eelistavad erinevad generatsioonid, ning arutlesime, millisteks digiturunduse võimalusteks Eesti turg veel valmis ei ole.
Provokatsioon on propagandas hästi tuntud ja tulemuslik tööriist, kuid selle ebaõnnestunud kasutamine toob kaasa trahvipunktid. Eesti 200 teab seda nüüdseks oma kogemusest, kirjutab kommunikatsiooniekspert Rain Veetõusme.
Rohepesu on halva alatooniga termin, kuid Eestis võib sellega tegelevaid ettevõtjaid pidada pigem edumeelseteks, sest nad on vähemalt hakanud mõtlema vastutustundliku suhtumise tähtsuse peale, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats.
Esmaspäeval saadetud avalikus kirjas kritiseeris Ühendriikide meediagrupp MNG Enteprises teravalt oma konkurendi Gannetti juhtkonda ja teatas, et on valmis ettevõtte aktsiad 1,36 miljardi dollari eest ära ostma.