Kas sinu müügikohtumine on pigem improvisatsioon või planeeritud teekond? Kas sinu fookus on ühel võidul või pikal koostööl? Kas argumenteerimine teeb kliendile ostmise lihtsamaks?
Sellel korral on külaliseks Mon Repo peakokk Vladislav Djatšuk. Uurime, mis on värskelt pärjatud restorani Mon Repos suurepärase müügi ja teeninduse x-faktor. Mis kutsub inimesi sinna ikka ja jälle tagasi? Kuidas töötab müügitiim ja kas hea jootraha on kvaliteedimärk?
Kuidas saada pakkumise tegemiseks kliendilt hea sisend? Saate külaline on Mart Reinson (StreleEE OÜ), kes on tööstuse ja tootmise maailmas väga pika kogemusega müügijuht. Räägime sellest, mida on hea teha, et klienti paremini mõista ja koostööd alustada. Intervjueerib Urmas Kamdron.
Arutleme Sten Innoga saates "Müügiminutid" pereettevõtte Matsimoka arengu võlust ja valust.
Müügiminutites arutleb Digital Merchant juht Mihkel Moosel küsimuse üle kuivõrd on Amazon müügiinimese sõber või hoopis konkurent. Kas maailma suurim kaubamaja Amazon võtab müügirahvalt töö ära või hoopis kasvatab müüki?
Õigesti tabatud nišš võib olla väga hea äri.