ÜRITUSEDKOOLITUSEDRAAMATUDTEEMAVEEBIDTEABEVARAAJAKIRJADMEDITSIINIMEEDIAINFOPANKPOOD
Äripäev27. veebruar 2021Telli Äripäev|Minu Äripäev
Logi sisse
Kõik artiklidInvestorRaadioArvamusEdukas EestiGasellAjakiri InvestorTOPidFoundMEErilehedJuubel
PDF
EST
EST
RUS
Sotsiaalne müük algas juba eile
Sotsiaalne müük algas juba eile
Põhjalik pakkumine säästab poolte energiat
Põhjalik pakkumine säästab poolte energiat
Digitaalne äri- ja müügimudel võtab ohjad üle
Digitaalne äri- ja müügimudel võtab ohjad üle
Argumenteeritud läbirääkimised müügis

Kas sinu müügikohtumine on pigem improvisatsioon või planeeritud teekond? Kas sinu fookus on ühel võidul või pikal koostööl? Kas argumenteerimine teeb kliendile ostmise lihtsamaks?

Emotsioonid klienditeeninduses

Sellel korral on külaliseks Mon Repo peakokk Vladislav Djatšuk. Uurime, mis on värskelt pärjatud restorani Mon Repos suurepärase müügi ja teeninduse x-faktor. Mis kutsub inimesi sinna ikka ja jälle tagasi? Kuidas töötab müügitiim ja kas hea jootraha on kvaliteedimärk?

Müügitöö erinevused uuskasutuskeskuses
Kuidas müüa ideed ettevõtte töötajatele?
Gretel Aess vastab, kuidas müüa võimatut
Kuidas argumentide kasutamisega müügis võita?
Kuidas saada pakkumise tegemiseks kliendilt hea sisend?

Kuidas saada pakkumise tegemiseks kliendilt hea sisend? Saate külaline on Mart Reinson (StreleEE OÜ), kes on tööstuse ja tootmise maailmas väga pika kogemusega müügijuht. Räägime sellest, mida on hea teha, et klienti paremini mõista ja koostööd alustada. Intervjueerib Urmas Kamdron.

Müük – kas maitse või teenindus?

Arutleme Sten Innoga saates "Müügiminutid" pereettevõtte Matsimoka arengu võlust ja valust.

Hando Sinisalu vastab, kas konverentside korraldamine on hääbuv või tõusev trend
Chris Murray räägib agressiivse müügi surmast
Sten Argos kirjeldab hea müüginimese omadusi
Viljo Vabrit teab, mis on growth hacking
Mihkel Moosel arutleb, kas Amazon on müügiinimese sõber või konkurent

Müügiminutites arutleb Digital Merchant juht Mihkel Moosel küsimuse üle kuivõrd on Amazon müügiinimese sõber või hoopis konkurent. Kas maailma suurim kaubamaja Amazon võtab müügirahvalt töö ära või hoopis kasvatab müüki?

Jakob Saks: eksport on tulevik - kas masstoodang või kaval nišitoode?

Õigesti tabatud nišš võib olla väga hea äri.

Sergei Anikin hindab, millal Excelist ära kolida
Mailiis Ploomann arutleb, kas eestalne oskab müüa
Taavi Rõivas räägib, kuidas müüa Eesti brändi maailmas
Äripäev
Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
Telefon: +372 667 0111
E-post: [email protected]
Telli Äripäev
Telli uudiskiri
Firmast
Saada vihje
Reklaam
Kontakt
Teemaveebid
© AS Äripäev 2000-2020
Oleme Eesti Meediaettevõtete Liidu liigeArtiklite kasutamisõigusedÄripäeva ajakirjaniku eetikakoodeksÜldtingimusedPrivaatsustingimused