Ajad, mil müügimehe peamine tööriist oli telefon ja e-kiri, on vaikselt läbi saamas. B2B (ehk ärikliendilt-ärikliendile) müük on üha enam liikunud sotsiaalvõrgustikesse ning müügiinimesed, kes oskavad seda teadlikult ära kasutada, on selgelt eelisseisus.
„Nimed müügitahvlil“ saates räägivad Kaspar Kuntor ja Silver Rooger Dominate Salesist sellest, kuidas jõuda toimiva lähenemiseni, mis toob stabiilset tulemust? Miks lisaks tulemusmõõdikule tasub ka kriitilisi müügitegevusi mõõta?
Seekordsed "Lavajutud" on salvestatud müügijuhtimise aastakonverentsil. Pakume kuulamiseks kolme ettekannet, milles viiteid, kuidas planeerida 2020. aasta müüki.
Inimene on motiveeritud ainult selles, milles tal on tõesti eeldused saada erakordselt heaks. Ja eeldus saada absoluutselt parimaks on ainult selles, milles on annet, oponeerib arengukoolitaja Alar Ojastu neile, kes usuvad, et müügitulemuse toob eelkõige töökus.
Müügikõnede ja klienditeeninduse automatiseeritud tekstianalüüs võimaldab märgata mustreid, millistele tegevustele ettevõte aega ja raha raiskab. Hoolimata sellest, et robotid suudavad asendada inimesi hulgas tegevustes, siis lõplikult sealt juurest inimene ära ei kao.
Lihtne vastus on EI. Kas teile tundub, et tehisintellektijuttu on juba palju saanud? Tegelikult me pole veel alustanudki. Müügitöö automatiseerimine käib laias maailmas hoogsalt. Eestis on sellest veel vähe kuulda. Need sõnad pole mitte hirmutamiseks, vaid äratamiseks. Saates "Müügiminutid" on külas Pipedrive'i tehnoloogiajuht Sergei Anikin.
Nii nagu teatud tarbeesemeid on kasulikum maha müüa oksjonil, võib ka ettevõtte müük oksjonil müüjale tihtipeale tulusam olla, kirjutab advokaadibüroo Cobalt advokaat Madis Reppo.
Tavapärast poodides käimist asendab üha rohkem internetis ostlemine. Nii on e-poed muutunud jaekaubanduse lahutamatuks osaks – kliendi meelitamiseks enda juurde saab aga järgida lihtsaid põhimõtteid.
Saates "Müügiminutid" räägitakse sellest, kuidas digitaalne äri- ja müügimudel võtab ohjad üle.
E-kaubanduse teemalises saates tuleb juttu e-poe optimeerimisest, kasutajamugavusest ja sellest, kuidas enda e-poodi analüüsida. Saates selgub ka, mis on peamised probleemid Eesti e-poodidel ja millised on kõige paremini toimivad e-kauplused.
Täna pärastlõunal selgub Äripäeva müügi- ja ekspordiveebi bestsales.ee korraldatud konkursi Müügitegu 2018 võitja.
Tööstusettevõtted tootsid tänavu juulis neli protsenti rohkem toodangut kui eelmise aasta juulis. Toodang suurenes töötlevas tööstuses ja energeetikas, kuid langes mäetööstuses, teatas statistikaamet.
Joogitootja A. Le Coqi kogumüük vähenes tänavu esimesel poolaastal 20%, 67,1 miljonilt liitrilt 55,8 miljoni liitrini. Languse peapõhjuseks on sisemaa ja põhjapiiri müügi oluline vähenemine, teatas Tartu tootja.