ÜRITUSEDKOOLITUSEDRAAMATUDTEEMAVEEBIDTEABEVARAAJAKIRJADMEDITSIINIMEEDIAINFOPANKPOOD
Äripäev28. veebruar 2021Telli Äripäev|Minu Äripäev
Logi sisse
Kõik artiklidInvestorRaadioArvamusEdukas EestiGasellAjakiri InvestorTOPidFoundMEErilehedJuubel
PDF
EST
EST
RUS
Bolt Foodi turunduse telgitagused
Bolt Foodi turunduse telgitagused
6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2
6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2
Kuidas e-kanalis teenuste müügis edukas olla?
Kuidas e-kanalis teenuste müügis edukas olla?
Kas LinkedIn’is on võimalik tooteid ja teenuseid müüa?

Ajad, mil müügimehe peamine tööriist oli telefon ja e-kiri, on vaikselt läbi saamas. B2B (ehk ärikliendilt-ärikliendile) müük on üha enam liikunud sotsiaalvõrgustikesse ning müügiinimesed, kes oskavad seda teadlikult ära kasutada, on selgelt eelisseisus.

Kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule

„Nimed müügitahvlil“ saates räägivad Kaspar Kuntor ja Silver Rooger Dominate Salesist sellest, kuidas jõuda toimiva lähenemiseni, mis toob stabiilset tulemust? Miks lisaks tulemusmõõdikule tasub ka kriitilisi müügitegevusi mõõta?

Hästi optimeeritud e-pood müüb rohkem
AMTEL: Euroopa autoturg tegi hüppelise tõusu
Müügiargumendid, mis töötavad
Kaardistus on edu alus
Kuidas müügipäringute arvu kümnekordistada?

Seekordsed "Lavajutud" on salvestatud müügijuhtimise aastakonverentsil. Pakume kuulamiseks kolme ettekannet, milles viiteid, kuidas planeerida 2020. aasta müüki.

Alar Ojastu: müük on eelkõige anne

Inimene on motiveeritud ainult selles, milles tal on tõesti eeldused saada erakordselt heaks. Ja eeldus saada absoluutselt parimaks on ainult selles, milles on annet, oponeerib arengukoolitaja Alar Ojastu neile, kes usuvad, et müügitulemuse toob eelkõige töökus.

Raamatumüük USAs: esimesel aastal 6000 dollarit, teisel 14 000, kolmandal...
Avang ehk kuidas kliendiga kontakt luua
Eero Palm: kas standard piirab loomingulisust?
Otsustamisel mõtleb ostja neile kolmele tahule
Robot ei asenda müügimeest, kuid näitab, mis tegevus on jabur

Müügikõnede ja klienditeeninduse automatiseeritud tekstianalüüs võimaldab märgata mustreid, millistele tegevustele ettevõte aega ja raha raiskab. Hoolimata sellest, et robotid suudavad asendada inimesi hulgas tegevustes, siis lõplikult sealt juurest inimene ära ei kao.

Kas müügitöö saab olema veel kunagi endine?

Lihtne vastus on EI. Kas teile tundub, et tehisintellektijuttu on juba palju saanud? Tegelikult me pole veel alustanudki. Müügitöö automatiseerimine käib laias maailmas hoogsalt. Eestis on sellest veel vähe kuulda. Need sõnad pole mitte hirmutamiseks, vaid äratamiseks. Saates "Müügiminutid" on külas Pipedrive'i tehnoloogiajuht Sergei Anikin.

Müügis on ühel kaalukausil alati hind ja teisel väärtus
Kuidas teha 1 + 1 suuremaks kui 2
Mida teha, kui müük üldse ei suju?
Raadiohommikus: kas uus valitsus oli juba ammu kokku lepitud?
Miks tasub müüa ettevõte oksjonil?

Nii nagu teatud tarbeesemeid on kasulikum maha müüa oksjonil, võib ka ettevõtte müük oksjonil müüjale tihtipeale tulusam olla, kirjutab advokaadibüroo Cobalt advokaat Madis Reppo.

Eduka e-müügi lihtsad võtted

Tavapärast poodides käimist asendab üha rohkem internetis ostlemine. Nii on e-poed muutunud jaekaubanduse lahutamatuks osaks – kliendi meelitamiseks enda juurde saab aga järgida lihtsaid põhimõtteid.

Eestlaste e-ostlemine sai hoogu juurde
Sotsiaalne müük algas juba eile
Põhjalik pakkumine säästab poolte energiat
E-kaubanduse ohud pruugitud auto ostmisel
Digitaalne äri- ja müügimudel võtab ohjad üle

Saates "Müügiminutid" räägitakse sellest, kuidas digitaalne äri- ja müügimudel võtab ohjad üle.

Kuidas optimeerimisega e-poe müüki kasvatada?

E-kaubanduse teemalises saates tuleb juttu e-poe optimeerimisest, kasutajamugavusest ja sellest, kuidas enda e-poodi analüüsida. Saates selgub ka, mis on peamised probleemid Eesti e-poodidel ja millised on kõige paremini toimivad e-kauplused.

Argumenteeritud läbirääkimised müügis
Head aega müügiks ei tohi maha magada
Peame tõsiselt kätte võtma materjalide taaskasutamise
Kolm väga eripalgelist ettevõtet pääses müügiteo finaali
Müügitegu 2018 tiitlile kandideerib 15 firmat

Täna pärastlõunal selgub Äripäeva müügi- ja ekspordiveebi bestsales.ee korraldatud konkursi Müügitegu 2018 võitja.

Tööstustoodangu maht suurenes aastaga neli protsenti

Tööstusettevõtted tootsid tänavu juulis neli protsenti rohkem toodangut kui eelmise aasta juulis. Toodang suurenes töötlevas tööstuses ja energeetikas, kuid langes mäetööstuses, teatas statistikaamet.

Telgimüügi äri kasvab
Toidutööstuse TOP: kõrgeima lennuga oli Gross
LHV Pangal uus juhatuse liige
Stockmann rabeles kahjumist välja
A. Le Coqil järsk müügilangus

Joogitootja A. Le Coqi kogumüük vähenes tänavu esimesel poolaastal 20%, 67,1 miljonilt liitrilt 55,8 miljoni liitrini. Languse peapõhjuseks on sisemaa ja põhjapiiri müügi oluline vähenemine, teatas Tartu tootja.

Äripäev
Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
Telefon: +372 667 0111
E-post: [email protected]
Telli Äripäev
Telli uudiskiri
Firmast
Saada vihje
Reklaam
Kontakt
Teemaveebid
© AS Äripäev 2000-2020
Oleme Eesti Meediaettevõtete Liidu liigeArtiklite kasutamisõigusedÄripäeva ajakirjaniku eetikakoodeksÜldtingimusedPrivaatsustingimused