You need to enable JavaScript to run this app.
Jäta menüü vahele
Tagasi
Menüü
Otsi
Деловые ведомости
Minu Äripäev
Telli
Kõik artiklid
Investor
Raadio
Arvamus
PRO
Edukas Eesti
TOPid
Gasell
Autod
Videokogu
Uudiskirjad
JUUBEL
PDF
Gunnar Kobin jäi kiirendusrajale pidama
Toomas Peterson: Nordicale ei ole enam eksimisruumi jäänud
Hakkame väärindama Eesti maavarasid
Eesti vajab tänapäevast konverentsikeskust
Uus ja tänapäevane konverentsikeskus Tallinna lennujaama naabruses annab uue tõuke turismi arenguks ning on väärikas viis tähistada Eesti Vabariigi 105. juubelit, kirjutab Toomas Peterson Eduka Eesti konkursile esitatud arvamusloos.
Peaasi, et elus
Estonian Airi endine juht Toomas Peterson peab Nordica tulemusi ootuspäraseks ning kõige tähtsamaks, et ettevõttel on plaan 2019. aastal kasumisse jõudmiseks.
Betoonist tunnel 3 miljardi eest
Estonian Airi endine juht Toomas Peterson soovitab Tallinna ja Helsingi vahele merepõhjaaluse tunneli asemel neli korda odavamat betoontoru.
Seitse ekspordifirmat
Loome ekspordi suurendamise eelduseks meist kaugematel turgudel seitse ekspordifirmat: Indiasse, Hiina, Filipiinidele, Indoneesiasse, Malaisiasse, Vietnamisse ja Lõuna-Koreasse, pakub välja lennuekspert Toomas Peterson.
Kodanikupalga uus elu
Raivo Heina ja Jaanus Paeväli kodanikupalga idee on kiiduväärt ja originaalne, leiab lennundusekspert Toomas Peterson.
Miks LOT Nordicale sobib?
Nii väike ja nii väiksest turust lähtuv lennufirma nagu Nordiva vajab strateegilist partnerit suurema lennuettevõtte näol, kirjutab Estonian Airi endine juht Toomas Peterson.
Nordica ellujäämismanööver
Ilma strateegilise partnerita oleks Nordicat varsti lõpp oodanud, leiab Estonian Airi endine juht Toomas Peterson.
Pange Nordica päästevestid valmis
Estonian Airi järeltulija Nordica ei näita paremat äristrateegiat või –plaani, et oleks usku ettevõtte pikaajalisse ja iseseisvasse toimivusse, leiab Äripäev juhtkirjas. Pigem tuleb hakata valmistuma järjekordseks riigiabiks.
Paljastage Eesti lennuäri ummistajad
Estonian Airi ja Nordica eksimustega seotud inimesed tuleb tuua avalikkuse ette, kirjutab lennundusekspert ja Estonian Airi endine juht Toomas Peterson.
Kellele kargas Ligi täna kraesse?
Äsja Martin Helmega kakelda tahtnud ja Raivo Heinaga kraagelnud reformierakondlasest haridusminister Jürgen Ligi kargas täna näkku Toomas Petersonile.
Estonian Airi Kolgata tee
Jeesus pidi Kolgatale kandma oma risti, millele ta lõpuks naelutati. Nüüdseks on ka meie au uhkus Estonian Air risti löödud. EA endine juht Toomas Peterson küsib, kes olid ristilööjad ja kuidas saab firma taas taevasse tõusta.
Peterson: uue lennufirma rahast jagub paariks aastaks
Uude riiklikku lennufirmasse Nordic Aviation Group pandud 40 miljonist eurost jagub endise Estonian Airi ja lennuameti juhi Toomas Petersoni sõnul vaid paariks aastaks.
Seitse ettepanekut riigifirmade kohta
Riigifirmadega edasi toimimiseks teeb seitse ettepanekut Estonian Airi endine juht Toomas Peterson.
Järjekordse kriisi ootuses
Meie endi tahtest riiki edukalt ja efektiivsusele suunatult reformida sõltub, kas me suudame uue ja uudse ülemaailmse finantskriisi valutumalt siinses kogukonnas üle elada, leiab Estonian Airi endine juht Toomas Peterson.
Kolmandik Estonian Airist jäägu riigile
Parim Estonian Airi müümise viis on selline, et riigile jääb kolmandik aktsiapakist ja tuumikinvestorile-strateegilisele partnerile 2/3, leiab Estonian Airi endine juht Toomas Peterson.
Ähvardus: Siberi-ülene lennukeeld
Euroopa Liidule vastusanktsioonidega üles astuv Venemaa on viidanud muu hulgas Siberi-üleste lendude keelamisele, ehkki tegelikkuses seda tõenäoliselt teha ei soovita, kirjutab lennundusspetsialist ja airPetersoni juht Toomas Peterson.
Ämarisse ka tsiviillennuväli
Lennundusekspert ja airPetersoni juht Toomas Peterson paneb ette rajada Ämarisse tsiviil-lennuväli ja logistikakeskus, mis aitaks kaasa majandussilla loomisele ida ja lääne vahel.
Putin, nurka surutud kiskja
Krimmi okupeerimine ja ähvardused Ida-Ukraina suunas on viinud president Vladimir Putini ja tema lähikondsed rahvusvahelisse isolatsiooni, kirjutab airPetersoni juht Toomas Peterson.
Riigiabi otsust oodates müüb Estonian Air usaldust
Estonian Airi areng on läinud tõusude ja mõõnadega. Praegu on vahepealsed tormid lennufirma ümber pisut taltunud ning firmat arendatakse loodetavasti mõistlikul viisil, aga mineviku taak võib selle tulevikku tugevalt kõigutada, kirjutab lennundusekspert Toomas Peterson.
Eesti mahevabariigiks
Kui me ei soovi oma iseolemist delegeerida kellegi teisele, peame ise majanduslikult toime tulema, arenguks omapäraseid viise välja mõtlema ja ka teostama. Üks võimalik arengutee on Eesti muutmine täielikuks mahevabariigiks, kirjutab lennunduskonsultant Toomas Peterson.
Võla suurendamine eeldab julgust
Riigivõla suurendamise seni esitamata vastuargumendiks on võimaliku uue laenuressursi kasutamise valikute rohkus ning poliitiline julgusetus ja kooskõlastamise oskamatus nende vahel vahet teha, kirjutab lennundusasjatundja Toomas Peterson.
Estonian Airile tuleb igal aastal10-20 mln eurot peale maksta
Olgem eestlased, aga saagem ka eurooplasteks, ütles Gustav Suits. Eurooplaseks saamiseks tuleb lennata suurematesse Euroopa linnadesse ja siin investoreid vastu võtta, sest alternatiive ju pole. Ei saa tõsiselt rääkida kiirest ja mugavast raudtee- ja autotranspordist Euroopa sõlmpunktidesse, kirjutab lennundusekspert Toomas Peterson.
Loome täiesti uue lennufirma
Estonian Airi jaoks on parem õudne lõpp kui lõputu õudus, kirjutab lennuameti ja Estonian Airi endine juht Toomas Peterson, kes soovitab Eestis luua täiesti uue lennufirma.
Lennundus pärast 11. septembrit 2001
Menüü
Uudised
Raadio
Otsing
Minu Äripäev