• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Linnaliinibusside ostuks eraldatud raha on seni kasutamata

    Tallinna autobussikoondise peadirektori Mati Mäe sõnade kohaselt on vaatamata aastalõpu lähenemisele tänavuseks aastaks planeeritud bussiostu raha kulutamata ja pole teada, kuidas seda kavatsetakse teha. «Meie ettepanek on kasutada raha mõne pruugitud Scania või Volvo ostmiseks ning Tartust ASi Baltscan tehasest uute busside liisingu eest tasumiseks,» ütles Mägi. Tema kinnitusel on autobussikoondis oma tehnilise baasi üles ehitanud Scaniatele ja seetõttu ollakse huvitatud sellise strateegia jätkamisest.
    Hiljuti Tallinnale pakutud 731 250 krooni maksvate Hyundai busside kohta on olemas ainult finantsandmed, kuid puudub igasugune tehniline info, lausus Mägi. «Neid andmeid vajaks uue bussimargi tüübikinnituse tegemiseks ka autoregistrikeskus,» lisas ta.
    Tallinna linnavolikogu nõuniku Paul Tammerti väitel on linn uutest bussidest seni tunnistanud kõige paremini hinna ja tehnilise taseme poolest sobivaks ligi kaks miljonit krooni maksvad Baltscani bussid.
    Tallinna linnavolikogu ja Tallinna autobussikoondise juhatuse liikme Ülo Pärnitsa sõnul on Hyundai teinud väga soodsa pakkumise. Samas võib takistuseks saada nende riigigarantii nõue, mida meie ei saa anda, ütles Pärnits.
    «Tegin volikogus ettepaneku aktsepteerida Hyundai pakkumus juhul, kui ei ilmne mingeid takistavaid asjaolusid, või sõlmida 15. detsembriks uute busside ostmise liisinguleping Baltscani tehasega,» rääkis Pärnits. Linnavalitsus võttis nädalase mõtlemisaja.
    Linnavolikogu istungil jagati infot ka raha laekumise kohta linna eelarvesse. Pärnitsa sõnul pidi linnaliinibusside ostmiseks ettenähtud 7,5 miljonit krooni laekuma tasulisest parkimisest Tallinnas. Tallinna abilinnapea Tiit Järve kinnitas aga volikogu ees, et linnal on praegu olemas vaid 2,5 miljonit krooni.
    Pärnitsa sõnul ei tohiks siiski raha puudumine olla autobusside ostmisel ületamatu takistus. «Linnal on vara, mida ta tegelikult ei vaja,» lausus Pärnits. Ta tõi näiteks võimaluse müüa ära kaubahall või Tallinna Panga aktsiad.
    Mati Mägi sõnul ei saadud eelmisel nädalal konkreetseid vastuseid busside ostuks vajaliku raha olemasolu ja selle kasutamise kohta. «Otsustati, et järgmiseks linnavolikogu istungiks peab linnavalitsus need küsimused ära lahendama,» lausus Mägi.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Indrek Teder: raha räägib. Endiselt
Mõnedes Euroopa riikides on jätkuvalt esiplaanil äri- ja majanduslikud huvid, mitte sõda Ukrainas. Ja seda täiesti avalikult, kirjutab endine õiguskantsler Indrek Teder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Mõnedes Euroopa riikides on jätkuvalt esiplaanil äri- ja majanduslikud huvid, mitte sõda Ukrainas. Ja seda täiesti avalikult, kirjutab endine õiguskantsler Indrek Teder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA uute kodude müük langes 9 aasta kiireimas tempos Kõrged laenuintressid survestavad nõudlust
USAs langes uute kodude müük aprillis viimase üheksa aasta kiireimas tempos, nõudlust mõjutasid negatiivselt kõrge inflatsioon ning kodulaenu intresside hüppeline tõus, vahendab Bloomberg.
USAs langes uute kodude müük aprillis viimase üheksa aasta kiireimas tempos, nõudlust mõjutasid negatiivselt kõrge inflatsioon ning kodulaenu intresside hüppeline tõus, vahendab Bloomberg.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Töötajad peavad mainekaks tööandjaks energiafirmat, tudengid Microsofti
Töötavate inimeste jaoks on kõige atraktiivsemad tööandjad riigi või kohaliku omavalitsuse infrastruktuuriettevõtted, tudengid hindavad Microsofti Eesti arenduskeskust, LHVd ja Pipedrive’i, näitab Kantar Emori tööandjate maine pingerida.
Töötavate inimeste jaoks on kõige atraktiivsemad tööandjad riigi või kohaliku omavalitsuse infrastruktuuriettevõtted, tudengid hindavad Microsofti Eesti arenduskeskust, LHVd ja Pipedrive’i, näitab Kantar Emori tööandjate maine pingerida.
Parim juht Madis Toomsalu: Eesti parim juht on hoopis mu ema
Konkursi parim juht 2022 ja LHV Grupi juht Madis Toomsalu rääkis tunnustuse teada saamise järel, et peab Eesti parimaks juhiks hoopis oma ema.
Konkursi parim juht 2022 ja LHV Grupi juht Madis Toomsalu rääkis tunnustuse teada saamise järel, et peab Eesti parimaks juhiks hoopis oma ema.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.