• OMX Baltic0,02%299,59
  • OMX Riga0,27%890,79
  • OMX Tallinn−0,07%2 062
  • OMX Vilnius−0,12%1 205,98
  • S&P 5000,00%6 263,7
  • DOW 300,00%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 1000,33%8 955,99
  • Nikkei 2250,6%39 901,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%90,64
  • OMX Baltic0,02%299,59
  • OMX Riga0,27%890,79
  • OMX Tallinn−0,07%2 062
  • OMX Vilnius−0,12%1 205,98
  • S&P 5000,00%6 263,7
  • DOW 300,00%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 1000,33%8 955,99
  • Nikkei 2250,6%39 901,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%90,64
  • 27.03.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ametiautode kasutus nüüd uue korra alusel

Rahandusministeeriumi riigivalitsemistalituse juhataja Gunnar Mendel ei soovinud kommenteerida ka määruses tehtavaid muudatusi. Määruse esialgne variant oli tema sõnutsi üsna toores ja üldsõnaline.
«Eks üht-teist on nüüd sisuliselt muutunud, aga seda pole võimalik öelda,» ütles Mendel. Seda määruse varianti, mis valitsusse peaks jõudma, pole tema sõnul veel kooskõlastamise ringile saadetud. Lõpliku otsuse määruse kohta teeb Mendeli sõnul rahandusministeeriumi juhtkond. «Selle otsustab kantsler,» täpsustas ta.
Kantsler Enn Pant palus sekretäril edasi öelda, et ei kommenteeri veel seda teemat. Samuti ei õnnestunud kahe päeva jooksul kätte saada riigisekretär Uno Veeringut. Tema sekretäri sõnutsi lahkus riigisekretär kuni nädala lõpuni töölt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Esialgne määruse variant, mida tutvustati riigiasutustes jaanuari lõpus, pidi valitsusse jõudma veebruaris ja jõustuma 1. märtsil.
Määruse eesmärk on täpselt paika panna, kui palju võib maksta ministri, kantsleri vm kõrgel ametikohal oleva riigiametniku auto, kui palju võib olla aastane läbisõit ja kulutused remondi peale. Seni seda valdkonda reglementeeriv seadus või määrus puudub.
Näiteks võib määruse eelnõu esimese variandi kohaselt ministrile osta kuni 472 000kroonise auto, see kolme aasta pärast uue vastu vahetada ja aastas sõita 60 000 km. Maavanem võib eelnõu kohaselt soetada kuni 300 000kroonise auto ja sõita sellega aastas 50 000 km jne.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 30 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele